Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
29.05.2023 zasilka ***. V 9-31 mi přišla SMS, že balík bude doručen na *** od 13-31 do 14-43. Řidič zavolal o 40 minut dříve, ve 12-52(???), a řekl, že bude za pět minut. Čekal na něj do 14-21. Řidič na moje volání(13:05, 13:08, 13:15,13:24, 13:34, 13-42, 13:51, 14:00) nereagoval a nepřijel. Ve 14-21 mi přišla SMS, že balík je ponechán na výdejním místě, Hlavni 122/4?????
23.06.2023 zasilka Z3772114856.V 9-16 mi přišla SMS, že balík bude doručen do *** od 12-39 do 14-09. Řidič zavolal o 35 minut dříve, ve 12-05(???), a řekl, že bude za pět minut. Čekal na něj do 14-16. Řidič na moje volání(13:45, 13:55, 14:02) nereagoval a nepřijel. Ve 14-16 mi přišla SMS, že balík je ponechán na výdejním místě, Hlavni 225/80?????
balíky - doručovány na adresu
vrátit peníze za dopravu
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Petrove, v případě, že jste si objednal službu doručení na adresu, měla by vám v den doručování zásilky přijít SMS s časovým oknem, kdy můžete očekávat zásilku. Jakmile bude řidič na smluveném místě, měl by se s vámi zkusit dvakrát telefonicky spojit. Pakliže kontakt není úspěšný, měl by na zákazníka zazvonit. Teprve jestliže ani tehdy se nepodaří zásilku doručit, dojde k přesměrování zásilky na blízké výdejní místo s volnou kapacitou. Moc se omlouvám, pakliže uvedený postup nebyl dodržen. Jednalo se nejspíš o selhání jednotlivce. Budeme rádi, když nám poskytnete číslo vaší zásilky, abychom mohli průběh doručení ověřit a případně zjednat nápravu. Něco takového se nesmí stát. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.