Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#6823Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 hodin 13 minut

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2015, před 10 lety

Boris Bröckner

Znění stížnosti

Dobrý večer,
mám se společností O2 sepsanou smlouvu o používání telefonní linky
pro telefonní číslo 582330452, na Internet Optimal+(platba 505,-Kč),
volání 30 (81,70Kč)a příjem televizního signálu, základní nabídka zdarma. Společnost O2 mi samovolně, bez mé žádosti a mého podpisu na změnu smluvních podmínek zavedla službu O2TV Flexi (Dokumenty + Styl) platba 199,-Kč, všechno účtováno měsíčně. Dnes mi došla faktura navýšená o uvedených 199,-Kč, okamžitě jsem společnost kontaktoval, bylo mi řečeno, že navýšený poplatek musím zaplatit
a že je výpovědní lhúta 6 týdnů. Tak mi to připomělo chování Šmejdů. Děkuji za pomoc při dořešení.


Produkt

referenčí číslo 2000373375


Požadované řešení

Okamžité zrušení služby, která nebyla mnou požadovaná, není využívaná a byla mi vyúčtována, a zrušení ůčtovaného polatku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2015 11:39, před 10 lety

Obecně platí, že jakékoliv změny smlouvy musí odsouhlasit obě strany. Zákon o elektronických komunikacích dává však operátorům výjimku, pokud chtějí podmínky měnit, musí ale dodržet určená pravidla.

Zákon o elektronických komunikacích umožňuje jednostrannou změnu smlouvy ze strany operátora. Je-li tato změna v neprospěch spotřebitele, musí operátor spotřebitele informovat nejméně jeden měsíc před účinností změny. Pokud se tedy jedná o podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka. Zvýšení ceny bude spíše považováno za podstatnou změnu smlouvy. Pokud by informační povinnost nebyla splněna řádně, bylo by možné podat reklamaci vyúčtování a podnět Českému telekomunikačnímu úřadu.

Operátor je povinen prokazatelně informovat spotřebitele rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude akceptovat. Informaci je operátor povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování.

Spotřebiteli tedy doporučujeme, aby si zkontroloval vyúčtování. Pokud by operátor informační povinnost nesplnil, lze uplatnit reklamaci vyúčtování na základě, které by operátor měl povinnost splnit dodatečně a poskytnout spotřebiteli dodatečnou možnost ukončit smlouvu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.5.2015 11:57, před 10 lety

Hezký den, velmi pěkné vyjádření dTestu doplním o několik konkrétních informací:

První informace proběhla ve vyúčtování 0633309490 a to textem před změnou:
Vážený zákazníku, ke dni 6. 4. 2015 dojde ke změně podmínek Vašeho stávajícího tarifu O2 TV Start na podmínky tarifu O2 TV Flexi s balíčky Styl a Dokumenty a možností zpětného zhlédnutí až 30 hodin za 199 Kč. V případě, že s touto změnou nesouhlasíte, můžete do data změny službu zrušit bez dodatečné finanční úhrady. Podmínky tarifu najdete v ceníku O2 TV dostupném na www.o2.cz. Pokud si vyberete jinou programovou nabídku či máte zájem o službu O2 TV Go, kontaktujte nás prosím na 800 02 02 02. Vaše O2

Znovu jsme vás informovali již o provedené změně ve vyúčtování 0640282112:
Vážený zákazníku, k 6. 4. 2015 jsme kvůli zjednodušování našeho televizního portfolia ukončili Váš původní tarif. Místo něj Vám aktivujeme nový - O2 TV Flexi s balíčky Styl a Dokumenty. Získáváte ho za zvýhodněnou cenu 199 Kč měsíčně, kterou máte zcela bez závazků. Oproti Vašemu původnímu tarifu dostáváte celou řadu nových kanálů. Mezi ty nejlepší patří zcela jistě tolik oblíbený kanál National Geographic nebo Discovery. Navíc vše můžete sledovat, až se Vám bude chtít, a to až 30 hodin zpětně po odvysílání pořadu. V následujících měsících se chystáme tento tarif dále vylepšovat, abychom Vám nabídli kanály z dalších žánrů včetně nového sportovního kanálu! Pokud si budete chtít balíčky změnit za jiné, nebo budete chtít své oblíbené pořady sledovat také na počítači nebo třeba tabletu, jednoduše nás kontaktujte na 800 02 02 02
Rádi s Vámi změny vyřídíme.
Vaše O2

Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.5.2015 13:16, před 10 lety


Boris Bröckner

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
děkuji, dořešeno telefonicky snížením tarifu (slevou). A najednou to jde, že.
S pozdravem Boris Bröckner