Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
U každé druhé zásilky mi přijde e-mail, že má zásilka čeká na vyzvednutí, ale v aplikaci ji nemám načtenou!!! Nekonečně dlouhá cesta přes debilního robota, abych se domohla své zásilky!!! O víkendu jsem v pr****, protože se nikam nedovolám a robot nerozumí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fakt děkuji, že odjíždím již po několikáté na dovolenou bez věci, kterou jsem si objednala s sebou a trčí v z-boxu úplně zbytečně, protože tam VY TAM MÁTE BORDEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Už opravdu nevím, jak toto řešit, ale nebaví mne neustále vám volat ohledně toho sameho. Je to pořad dokola a žádná změna!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Bratrů, může se stát, že se zásilka v aplikaci nezobrazí, pokud odesílatel uvedl špatné telefonní číslo příjemce. V takovém případě se prosím obraťte na náš zákaznický servis (+420 216 216 516), kolegové telefonní číslo zkontrolují a případně opraví. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.