Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Pro vysoký tarif O2 spolu jsem chtěla přejít k Vodafonu. Po domluvě nového nižšího tarifu u Vodafonu mi okamžitě volal operátor O2 s nabídkou ještě nižší. Zrušení dohody s Vodafonem zařídí sami. Dnes ráno jsem neměla žádný signál. Ani Vodafon, ani O2. V prodejně O2 Kladno Centrál mi řekla slečna, že mé číslo nemají, že musím nainstalovat Vodafon SIM kartu, aby mi ho mohli vrátit k O2. Podepsala jsem se na tablet a dostala SIM kartu O2. Teprve doma jsem zjistila, že jsem podepsala smlouvu,kde je cena původního tarifu bez uvedení slevy. Nikdo mě na uvedené neupozornil. Nikdo mi neřekl, že podepisuji smlouvu s novým tarifem, nikoliv převzetí SIM karty. Stejně tak mi nikdo neřekl, že signál nemusím mít až do 7.7.2023. Smlouvu jsem četla až na Moje O2, když jsem hledala, proč stále nemám signál.
Mobilní tarif neon+ modrý O2
Požaduji původní slevu na tarif O2 spolu, která mi byla nabídnuta při odstoupení od smlouvy s Vodafonem.
|
Tweet |
Spotřebitel by měl být ze strany společnosti O2 Czech Republic a.s. řádně informován o tom, jak by měl postupovat v případě dohody ohledně levnějšího tarifu (tedy o nutnosti nainstalování SIM karty od společnosti Vodafone), jestliže nelze přechod ke společnosti O2 Czech Republic a.s. vyřešit bez součinnosti spotřebitele.
Jestliže však byl spotřebitel ujišťován operátorem společnosti O2 Czech Republic a.s., že společnost zařídí vše potřebné se společností Vodafone sama bez poskytnutí jakékoliv součinnosti spotřebitele, je takové jednání závazné pro společnost O2 Czech Republic a.s. dle § 166 občanského zákoníku.
Smlouva, kterou spotřebitel podepsal na pobočce společnosti, by měla odpovídat tomu, co si strany ujednaly telefonicky. Spotřebiteli doporučujeme v tomto případě namítnout neplatnost smlouvy uzavřené na pobočce z důvodu uvedení spotřebitele v omyl ve smyslu § 583 občanského zákoníku. Společnost by následně měla spotřebiteli účtovat cenu za tarif dle dohody po telefonu.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Na závěr apelujeme na spotřebitele, aby nepodepisovali smlouvy ve spěchu a vždy si vše pročetli (popř. se na nejasnosti doptali), aby věděli, co podepisují a k čemu se zavazují.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
budeme rádi, pokud nám,napíšete na Facebook O2 CZ, nebo e-mail info@o2guru.cz . Rádi celou záležitost prověříme. :)
S pozdravem a přáním hezkého dne, Jakub, O2 Guru pro Social Media, O2 Czech Republic, a.s.
Hodnocení: