Společnost


Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#6824Neuznaná reklamace . suchý zip na botách

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2015, před 10 lety

Petr MAREK

Znění stížnosti

Zakoupil jsem dětské boty se suchým zipem pro svou 8 letou dceru v červnu 2014 za 449,- Kč. Jednalo se o letní sportovní obuv.Boty nosila cca 2 měsíce.(červen a září) Následně je v zimním období od ledna do dubna 2015 měla cca 15x v tělocvičně na hodině gymnastiky. Následně boty přestala používat, protože jí přestaly lepit suché zipy. Když jsme boty 27.4 2015 přinesl do prodejny na reklamaci, bylo mi sděleno, že se jedná o běžné opotřebení a že mi tedy milostivě reklamaci sepíší, ale že je to zbytečné. Sdělil jsem jim, že dcera měla již několikero bot se suchým zipem, které používala po celý rok takřka denně, ale suchý zip lepil i po dvou letech stále dobře. A že z mé strany se jedná o vadu výrobku a požadují reklamaci. Dnes 21.5.2015 mi volali, s tím, že reklamace nebyla uznána a že si boty mám vyzvednout.


Produkt

Dětské boty EVERLAST Jog II Chd 30. č.zboží: 03100232130


Požadované řešení

Vzhledem k jejich už prvotnímu jednání požaduji vrácení peněz za zboží. U takovéhoto prodejce již nebudu nakupovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2015 00:01, před 10 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace.
Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2015 09:11, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.