Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, je to cca rok a půl co mě neustále kontaktujete, obtěžuje a posíláte sms ohledně objednávek, které jsem nikdy neakceptovala! A to jenom proto, že nějaký váš neschopný pracovník špatně zadal telefonní číslo někoho jiného! Řešila jsem tento problém už i na pobočce, nebyli schopni mi odpovědět! Nedala jsem vám žádný souhlas kontaktovat mě a už vůbec ne mít evidované mé telefonní číslo! Otravuji mě vaše neustále telefonáty i sms zprávy!
Dohledejte si správné telefonní číslo na své klienty a přestaňte mě neustále otravovat a obtěžovat!
|
Tweet |
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Hezký den, rádi se na to blíže podíváme, mohla byste nám do sekce neveřejných údajů doplnit tel. číslo, kterého se to týká? S pozdravem Tomáš Sachr O2 Czech Republic, a.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, jedná se o tel. číslo: 608344315
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Hezký den, Vaše telefonní číslo bylo skutečně uvedeno omylem jako kontaktní číslo u jiného zákazníka, z toho důvodu jste dostávala SMS zprávy, které se však netýkaly Vašeho čísla ani Vašich služeb, opravu jsme provedli a nyní by Vám již SMS neměly chodit. S pozdravem Tomáš Sachr O2 Czech Republic, a.s.
Žádáme spotřebitelku o potvrzení, že jí další SMS již nechodí, případně o uzavření stížnosti.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.