Počet nahlášených stížností: | 130 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobry den meli jsme letet do Egypta 8.7.v 0.30.Vybirali jsme to tak schvalne aby jsme s malinkymi detmi 4 roky a 1 rok cestovali na noc.Zmenili jste nam odlet na 8.10 rano s priletem do Hurghady 13.25.Takze do hotelu dorazime kolem 17 h.protoze je az u Safagy.Nez dostaneme pokoj pocitam bude tak 19-20 hod.Deti mohli vnoci spat a rano se rovnou nasnidat a byt v klidu.Tohle bude peklo pro vsecky.Pro nas pro petsonal letadla a hlavne pro spolucestujici.Mimino bude celou dobu brecet.Proto jsme chteli nocni let.A navic jste nas okradli tim padem o cely den.Mame zaplaceno 7 dni a 7 noci.Kdyz jste nam dali odlet na 15.7.ve 3.45 a v 7 hod uz budeme v Praze tak toprece neni 7 noci.Jezdime s Fiserem kazdy rok a nikdy se nam tohle nestalo.Jsem tak hrone zklamana ze nam tohle udelala cestovka ktete jsem tak verila.Prosim Vas muzete nam to prosim zmenit.?Odlet 8.7. Kolem 0.30 hod?Moc prosim Dolejsova ***
Moc prosim o zmenu odletu.Na noc 8.7 kolem 0.30 moc prosim
|
Tweet |
Mezi hlavní náležitosti potvrzení o zájezdu patří mimo jiné délka pobytu a ujednané dopravní prostředky, jejich vlastnosti a kategorie, místa, data a časy odjezdu a příjezdu dle § 2527 občanského zákoníku.
Donutí-li vnější okolnosti pořadatele zájezdu změnit některou z hlavních náležitostí, musí tuto změnu navrhnout zákazníkovi v textové podobě dle § 2531 odst. 1 písm. c) a § 2531 odst. 2 občanského zákoníku. Oznámení o změně závazku musí být učiněno jasným, srozumitelným způsobem bez zbytečného odkladu a společně s ním výslovně uvedeno i následující:
- dopad navrhované změny na cenu zájezdu,
- lhůtu, v níž může zákazník odstoupit od smlouvy, přičemž tato lhůta nesmí být kratší než pět dnů a musí skončit před zahájením zájezdu,
- důsledky pro zákazníka, neodstoupí-li od smlouvy včas,
- údaje o případném náhradním zájezdu a jeho ceně.
Jestliže se v důsledku změny sníží jakost nebo náklady zájezdu (v tomto případě délka pobytu), má zákazník právo na přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.