Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68244Řidič nezastavil na zastávce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 hodin 42 minut

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2023, před rokem

Karolína Krucká

Znění stížnosti

Dobry den, prave jsme s přítelem šli na zastávku pod názvem Alešova, kde měl stavit autobus ve 13:31. Šli jsme pomalu, protože jsme všechno v klidu stíhali, když jsme slyšeli blížící se autobus číslo 21 zrychlili jsme, byli jsme cca 1 metr u zastavky a nejenže řidič autobusu přijel dřív, on ani nezastavil a zastávku jen projel... Myslím, že tohle by se stávat nemělo, jen kvůli řidičovu nezastavení jsme nestihli předem koupený vlak. Jsem vážně rozhořčena!! Děkuji za okamžité řešení!


Požadované řešení

Nemyslím, že by výpověď z práce byla řešení, ale minimálně bych řidiči dala napomenutí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2023 21:42, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnosti týkající se společnosti Dopravní podnik města České Budějovice a.s. lze podávat prostřednictvím:
- tel.: 387 719 123,
- emailu: info@dpmcb.cz anebo
- osobně na pobočce: Novohradská 738/40, České Budějovice.

Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.