Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, prave jsme s přítelem šli na zastávku pod názvem Alešova, kde měl stavit autobus ve 13:31. Šli jsme pomalu, protože jsme všechno v klidu stíhali, když jsme slyšeli blížící se autobus číslo 21 zrychlili jsme, byli jsme cca 1 metr u zastavky a nejenže řidič autobusu přijel dřív, on ani nezastavil a zastávku jen projel... Myslím, že tohle by se stávat nemělo, jen kvůli řidičovu nezastavení jsme nestihli předem koupený vlak. Jsem vážně rozhořčena!! Děkuji za okamžité řešení!
Nemyslím, že by výpověď z práce byla řešení, ale minimálně bych řidiči dala napomenutí.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnosti týkající se společnosti Dopravní podnik města České Budějovice a.s. lze podávat prostřednictvím:
- tel.: 387 719 123,
- emailu: info@dpmcb.cz anebo
- osobně na pobočce: Novohradská 738/40, České Budějovice.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.