Společnost


TV Nova s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68249Strhávání za neaktivní předplatné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2023, před rokem

Adam Ozom

Znění stížnosti

Každý měsíc se mi strhne 159 kc od TV Nova.. Tolik stojí měsíční předplatné na voyo. Na svém i přítelkyně účtu jsme zrušili automatické obnovení předplatného a navic jsou naše účty už pár měsíců neaktivní. Nicméně 159kc z mého účtu si pravidelně první den v měsíci strhnou. Telefon neberou a v bance mi řekli, že tu platbu zablokovat nemůžou ať se obrátím na TV nova.. Tam se není možné dovolat, tak žádám o pomoc zde. Díky


Produkt

Předplatné voyo


Požadované řešení

Prověření předplatného placeného z mého bankovního účtu ***, případně zrušení předplatného. Vrácení peněz za období, kdy předplatné nebylo prodloužení a bylo neaktivní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2023 13:43, před rokem

Před uzavřením smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Upozorňujeme spotřebitele, že smazáním účtu (popř. neaktivním účtem) nemusí dojít k výpovědi závazku. Proto spotřebiteli doporučujeme, aby závazek vypověděl. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti TV Nova s.r.o. (dostupných zde: https://tv.nova.cz/gdpr/vseobecne-obchodni-podminky) bodu 5.3.4. je Registrovaný uživatel oprávněn kdykoliv požádat o zrušení svého Uživatelského účtu, a to prostřednictvím žádosti zaslané na e‑mailovou adresu voyo@nova.cz nebo jiným způsobem umožněným Provozovatelem. Pro vyloučení pochybností Provozovatel upozorňuje, že zrušením Uživatelského účtu dojde i k okamžitému ukončení poskytování veškerých placených Služeb, neboť ty dle jejich povahy nemohou být poskytovány bez aktivního Uživatelského účtu. V takovém případě se však již uhrazené Předplatné nevrací.

Kontakty na společnost TV Nova s.r.o.:
- sídlo: Kříženeckého náměstí 1078/5a, 15200 Praha
- e-mail: voyo@nova.cz
- e-mail pro zasílání žádostí ohledně změny či výmazu osobních údajů z databáze registrovaných uživatelů: GDPR.general@nova.cz
- kontaktní formulář: https://voyo.nova.cz/help

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2023 15:24, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2023 15:35, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.