Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#68255Teplotní šok

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2023, před rokem

L. Adamčík

Znění stížnosti

Dobrý den, před nedávnem jste otevřeli prodejnu ve Frenštátě pod Radhoštěm. Nepřijemně nízká teplota, ve srovnáni s dalšími prodejnami Lidl, ohrožuje zdraví zákazníků a činí nákup nepřijemným. V této prodejně jsem byl dnes podruhé a utrat jsem přes 3.000,-. Učiním ještě jeden pokus návštěvy a pokud bude teplotní nepohoda pokračovat, tak půjde i o návštěvu poslední.
Adamčík
***


Požadované řešení

Ušetřit zákazníky před teplotními šoky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2023 14:15, před rokem

Otázka uvedená ve stížnosti je primárně regulována obecně závaznými právními předpisy z oblasti pracovního práva. Obecně by však měla být v prodejnách nastavena teplota, tak aby byla zajištěna ochrana zdraví jak pracovníků, tak i zákazníků.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.7.2023 07:46, před rokem

Dobrý den, pane Adamčíku. My zde na dTestu nemáme možnost Váš požadavek dořešit. Doporučíme Vám, abyste kontaktoval náš zákaznický servis na čísle 210 023 400 nebo na e-mail hotline@lidl.cz. Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný dne. S pozdravem Lidl v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2023 15:01, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2023 15:13, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.