Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, před nedávnem jste otevřeli prodejnu ve Frenštátě pod Radhoštěm. Nepřijemně nízká teplota, ve srovnáni s dalšími prodejnami Lidl, ohrožuje zdraví zákazníků a činí nákup nepřijemným. V této prodejně jsem byl dnes podruhé a utrat jsem přes 3.000,-. Učiním ještě jeden pokus návštěvy a pokud bude teplotní nepohoda pokračovat, tak půjde i o návštěvu poslední.
Adamčík
***
Ušetřit zákazníky před teplotními šoky
|
Tweet |
Otázka uvedená ve stížnosti je primárně regulována obecně závaznými právními předpisy z oblasti pracovního práva. Obecně by však měla být v prodejnách nastavena teplota, tak aby byla zajištěna ochrana zdraví jak pracovníků, tak i zákazníků.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, pane Adamčíku. My zde na dTestu nemáme možnost Váš požadavek dořešit. Doporučíme Vám, abyste kontaktoval náš zákaznický servis na čísle 210 023 400 nebo na e-mail hotline@lidl.cz. Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný dne. S pozdravem Lidl v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.