Společnost


INEX-cestovní kancelář s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#68257Neuznaná reklamace standardu hotelu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 27 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2023, před rokem

Štěpánka Chaloupková

Znění stížnosti

Reklamovala jsem neodpovídající ubytování uvedené ve smlouvě u pořadatele zájezdu.
Pořadatelem jógového pobytu byla INEX cestovní kancelář, obchodní zástupce Blue Banana Travel. Ve smlouvě je uveden 4hvězdičkový hotel Cape Kanapitsa ****. Smlouva v příloze.
Přijeli jsme do hotelu, jehož velká část byla v rekonstrukci. Rekonstruované pokoje nebyly ještě dokončené a obsazené, z toho důvodu byl na schodišti k bazénu a na snídani nepořádek ze stavby. Na chodbě k bazénu a na snídani byly matrace do rekonstruovaných pokojů. Pokoje, ve kterých jsme byli ubytováni, byly před rekonstrukcí (viz doložené fotografie).
V koupelně kromě vysloužilého zařízení, byla i plíseň
V hale u recepce byly staré ošoupané sedačky
Venkovní plochy nebyly dokončeny
Na chodbě byly nedokončené dlažby
Na základě zoufalého stavu v hotelu jsem se podívala na bokking.com a google, kde se hotel prezentuje jako 2hvězdičkový. A stejně tak na všech ostatních ubytovacích portálech. Toto jsem reklamovala u pořadatele zájezdu, který reklamaci zamítl jako neodůvodněnou – viz příloha. Dokonce i pan Comercial Director INEXu Roman Prach připustil, že hotel byl v minulosti 2hvězdičkový, ale že v hotelu proběhla rekonstrukce dle řádného stavebního povolení. Podle doložených fotografií je jasné, že jsme byli ubytováni v části hotelu, která nebyla ještě zrekonstruována, tedy byli jsme ubytování v původním 2* standardu.
Kromě výše uvedeného se ani služby, především na snídani neblížily standradu 4* hotelu.
Na snídani byly špinavé příbory, talíře po snídani tam zůstávaly i hodiny na stolech
Na snídaní nebylo ovoce a každý den byla snídaně naprosto identická
Naservírovali nám kyselé mléko, po upozornění džbán s mlékem číšník odnesl a nalil do něj čerstvé mléko, aniž by džbán od kyselého mléka umyli.
Fotografií dokládající vybydlený stav hotelu mám spoustu.


Produkt

hotel Cape Kanapitsa


Požadované řešení

Požaduji vrácení části ceny zájezdu, neboť služby nebyly dodány ve standardu uvedeném ve smlouvě. Původně jsem požadovala návrh od cestovní kanceláře na kompenzaci, po několika emailech, které nikam nevedly, jsem uvedla čásku 10.000,- Kč. Dle dostupných informací je to rozdíl mezi 4* a 2* hotelem na Skiatosu. Jsem připravena akceptovat voucher od cestovní kanceláře.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2023 17:10, před rokem

Nemá-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, byl zájezd vadný. Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

V souladu s ustanovením § 2537 odst. 2 občanského zákoníku je třeba vytknout vadu pořadateli zájezdu bez zbytečného odkladu, což se nejčastěji řeší prostřednictvím přiděleného delegáta, s kterým je nutno sepsat zápis o vadě zájezdu, kterým pak bude spotřebitel po návratu argumentovat u pořadatele zájezdu jako takového a požadovat slevu z ceny zájezdu v souladu s ustanovením § 2540 odst. 1 občanského zákoníku.

Pro výpočet výše nároku (procentuální slevy) je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Sleva se počítá z ceny zájezdu.

Jestliže je spotřebitel přesvědčen, že došlo ze strany společnosti ke klamavému opomenutí ohledně probíhající rekonstrukce hotelu, může se s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci, která vykonává dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).

Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2023 15:34, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2023 20:12, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.