Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V Třebíči na vlakovém nádraží je již měsíc nefunkční jeden ze dvou osobních výtahů. Z podchodu na nástupiště. Je opatřen cedulkou, že na tomto zařízení je prováděna preventivní údržba firmou OTIS. Měsíc se nic neděje. Matky s kočárky, vozíčkáři, lidé s kufry, cyklisté s koly atd. nemají jinou možnost k výstupu na nástupiště z podchodu, než zdolat dlouhé schody. Na jedné straně platíte reklamu v médiích, aby lidé cestovali více s ČD, na druhé straně nezabezpečíte normální přístup k vlaku.
Karel Petlach
Osobní výtah z podchodu na nástupiště. Jiný přístup, než po schodech, neexistuje. Nedá se to nijak obejít.
Urychleně zprovoznit výtah.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.