Společnost


Aréna Slev

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#6826Nevyzvednutý tablet zaslaný k reklamaci v záruce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2015, před 10 lety

Kateřina Kochová Pavelková

Znění stížnosti

Dobrý den,

v Dubnu jsme Vám zaslali tablet KitKat 9 palců,který jsme u Vás koupili přes internet,je v záruce. A Vy jste ho ani nepřevzali,jak je to možné? Dnes po 3 týdnech se nám vrátil. Na tabletu se sám zapíná a vypíná nouzový režim. Špatné tlačítko vypnutí. Prosím o vyřešení problému,jaký bude další postup z Vaší strany...Jak jste se zachovali,není 2x rozumné.


děkuji Pavelková Studénka


Produkt

bílý tablet "9" Android 4.4


Požadované řešení

Prosím o info,zda má cenu Vám tablet zaslat zpět k opravě,nebo nám vrátíte peníze? Můj mejl: lauf12@tiscali.cz
Tablet dostal syn/7let/ na ježíška,co mu máme teď říct?

Děkuji předem za brzkou odpověď


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2015 12:09, před 10 lety

Uplatnil-li spotřebitel řádně reklamaci zakoupeného výrobku a prodávající záměrně zmařil převzetí zásilky, reklamace se považuje za uplatněnou a lhůta pro její vyřízení běží. Za uplatnění reklamace se bude považovat v souladu s § 573 občanského zákoníku třetí pracovní den po odeslání zásilky.

Zákon o ochraně spotřebitele stanoví lhůtu 30 kalendářních dní pro vyřízení reklamace, strany smlouvy si mohou dohodnout lhůtu jinou, delší. Vyprší-li zákonná či smluvená lhůta, považuje se vada na zboží za neodstranitelnou a kupující může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny zakoupeného výrobku.

30 denní či jiná lhůta pro vyřízení reklamace určená ve dnech začíná běžet vždy den následující po uplatnění reklamace a pokud její poslední den připadá na víkend či svátek, prodlužuje se lhůta až do následujícího pracovního dne. O vyřízení reklamace má prodávající povinnost kupujícího informovat. Neučiní-li tak, je reklamace po uplynutí lhůty pro její vyřízení považována za nevyřízenou.

Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem, za který může Česká obchodní inspekce podnikatele sankcionovat. Spotřebitel může podat podnět dozorovému orgánu pro porušení § 19 zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2015 09:29, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.