Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Netuším kdo bude tohle číst a je mi jasný ze s tím stejně nikdo nic neudělá, ale právě sedim ve zpozdenem vlaku a uz nemuzu dal.
Od zari jsem nastoupila na vysokou skolu do Brna. Do ted jsem zila v Praze. Clovek by cekal ze spojeni mezi Prahou s Brnem bude kvalitni, protoze jsou to nejvetsi ceska mesta. Opak je pravdou. To ze cesta bez zpozdeni trva tri hodiny je uz standart. Ale ja uz si nemuzu vzpomenout kdy jsem naposledy jela vlakem ČD, ktery nebyl opozdeny , nemel zavadu nebo neco.
České drahy me vzdy dokazou dostat na absolutni psychické dno, uz opravdu nemuzu a nevim kolik cest vlakem domu do Prahy a zpet do Brna jsem jeste schopna zvladnout. Za posledni mesic jsem v 9/10 pripadu plakala protoze uz jsem zoufale potrebovala nekam dojet ale vlak zniceho nic zastavil uprostred pole a cekal. Nebo protoze jsem dobihala vlak na prestup (protoze muj predchozi spoj byl necekane opozden) a vlak mi pred nosem ujel. Ceske drahy me pravidelne zbavuji pricetnosti a myslim ze me brzo zbavi i poslednich kousku psychického zdravi.
Kdokoliv to ctete doufam ze vas polstar bude v noci teply z obou stran.
Ps zadna reklama s Ivanem Trojanem nezachrani to jak strasne moc me psychicky vyperpava cestovani s narodnim dopravcem.
Nespokojena cestujici na hranici zhrouceni sedici ve vlaku co random zastavil v Blanksu a bude tu stat minimalne pul hodiny.
Ja nevim jenom jsem strasne nastava unavena a uz proste nemuzu. JEDNOU bych rada nekam dojela v klidu bez stresu
|
Tweet |
V případě zpoždění vlaku v mezinárodní i vnitrostátní přepravě 60 a více minut, resp. 120 a více minut a při nesplnění vybraných standardů přepravy lze za určitých podmínek žádat odškodnění u společnosti České dráhy, a.s.
Více informací ohledně podmínek uplatnění nároku na odškodnění nalezne spotřebitel zde: https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.