Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den již po několikáté za sebou se mi v penny marketu v Teplicích v jateční ulici stalo že pokladní mi odmítla prodat zboží v akci v množství které jsem si vybrala.Upozorňuji že v letáku ani na regále žádné omezení počtu kusů nebylo.Když jsem reagovala že nikde žádné omezení psáno není a chtěla jsem vysvětlení přivolaná vedoucí reagovala slovy musí zbýt i na ostatní.V žádném jiném penny marketu se mi toto nestalo nechápu tedy proč se tato dle mého názoru hrubost odehrává běžně zde.Děkuji Tomišová Zlata
Ať je to mléko nebo konzervy pro kočky je to vždy stejné upozorňuji že nekupuji zboží ve velkém ale pro osobní spotřebui
Hrubost a neochota jak vedoucí tak prodavaček a pokladních je zde extrémní pokřikují a jsou opravdu hrubé.
|
Tweet |
U akčního zboží je za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.penny.cz/kontakty.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.