Počet nahlášených stížností: | 74 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
nevím na koho se obratit.koupila jsem si k vanocům už v listopadu vas tel.element.do vanoc byl třikrat v oprave a hned po vanocích opet znova.něco mě nešlo šla jsem do prodejny kde jsem ho koupila jim to také nešlo,poslali mě do jejich opravny všeho harampadí a jim to také nešlo.tak to odeslali s tím že je v pořadku což není pravda.dvakrat mě přetaceli sotfer jeden jsem musela zaplatit.u svého operatora jsem musela ke guru a tam jsem za půl hodiny zaplatila také 250 kč a že je to pry v telefonu.nešlo to opravit jednalo se o slovník.věčně se zvětšuje tapeta i když restartuji.každou chvilku musím restartovat.skoro nic tam svého nemam stale něco vylepšují na ukor toho že mě přidavají data a mě se do telefonu nic nevejde.přitom je na dvě karty ja jdu jenom na jednu. kabel na nabíjení je do telefonu ohnuty a když jsem jim to říkala tak to pry byva (je to ale blbost),a šnůra se posunula a je tam holy kabel ktery se posunul a m ěla jsem telefon v u ucha a cítila jsem brnění (holy drat od nanbíječky probíjel). nemam k tomuto vyrobku důvěru a žadam o vracení peněz. udělejte s tím konečně něco.pošlu vam telefon s příslušenctvím a všechny doklady.to se vam opravdu nepovedlo a nemam k vašim vyrobkům důvěru.napište adresu kam mam telefon zaslat k posouzení.na prodejnu nechci jenom mě viděl a nahlas se vysmíval.to je přístup k zakazníkům...děkuji za vyřízení mé stížnosti...kupovala jsem ho v plzni obsluha nehorazna...nechci s nima mít nic společného...jěště jednou děkuji za kladné vyřízení...je mě 67 let a myslím si,že žadny blbec nejsem....
nedůvěra k produktu a žadam vracení peněz..telefon byl zakoupeny 11.11.2014...je v zaruce
|
Tweet |
Právo na odstoupení od kupní smlouvy z důvodu opětovného výskytu vady může spotřebitelka uplatnit při oprávněné reklamaci třetí stejné vady, která byla již dvakrát opravována a znovu se na zboží vyskytla. Do reklamačního protokolu je však bezpodmínečně nutné uvést, že spotřebitelka požaduje reklamaci vyřešit tímto způsobem.
Občanský zákoník stanoví v § 2169 odst. 2, že pokud zboží kupující nemůže řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má právo na dodání nové věci bez vad, výměnu její součásti, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.
O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady.
O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci. Za opravu lze považovat i výměnu součástky či příslušenství věci.
Podle § 19 zákona o ochraně spotřebitele má podnikatel povinnost při uplatňování a vyřizování reklamací vystavit písemný reklamační protokol, pokud tak podnikatel nečiní, lze se obrátit na dozorový orgán Českou obchodní inspekci s podnětem na porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Odstoupení od kupní smlouvy doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Pro formulaci odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitelka využít vzor, který je volně dostupný v níže uvedeném odkazu.
www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad
Pokud však nebudou splněny výše uvedené podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy z důvodu opakování vady a prodávající reklamaci zamítl s odůvodněním, že se závada neprojevila a telefon je v pořádku, doporučujeme spotřebitelce závadu u prodávajícího prokazatelně písemně zaznamenat a s tímto důkazem rozporovat zamítnutí reklamace. Pokud by na to prodávající(servis) nepřistoupil, bude vhodné obrátit se na soudního znalce, který vypracuje znalecký posudek. V případném sporu se tím vylepší důkazní postavení spotřebitelky. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitelky, má právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Na základě přání spotřebitelky stížnost uzavíráme.