Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:556
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68273Opakující se vymáhání dlužné částky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2023, před rokem

Erich Pour

Znění stížnosti

V roce 2017 jsem se zaregistroval u Paidwings,nekolikrát jsem stránky navštívil a po zjištění že jsem se stal účastníkem virtuálního podvodu jsem stránky opustil.Společnosti jsem dvakrát na výzvu právního zástupce zaplatil požadavanou platbu.
Pokusil jsem se vypovědět smlouvu elektronicky ale marně. Nadále již nehodlám splácet službu kterou nevyužívám a k odběru do konce života jsem se nikomu nezavázal.

ERIC POUR


Požadované řešení

uknčení procesu vymáhání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2023 12:41, před rokem

Spotřebitel může smlouvu vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Upozorňujeme spotřebitele, že zablokováním platební karty nezaniká závazek. Společnost tak může požadovat cenu služby i s případným úrokem z prodlení.

Dle obchodních podmínek společnosti je pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu nutná písemná forma (faxem na 41 (0) 41 5087019, e-mailem support@datingcustomercare.com, nebo poštou). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, zvolenou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Webové stránky švýcarského dozorového orgánu, kterým je Bureau fédéral de la consommation, jsou dostupné na tomto odkazu: https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079. Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit: https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2023 23:13, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.