Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
už jsem v koncích se společností Lidl. 16.6. jsem si u nich objednal kultivátor za 2999 Kč a rovnou zaplatil kartou. Zaplacené zboží mi stále nedorazilo. Společnost jsem se snažil kontaktovat přes chatbota i online formulář, ale pořádnou odpověď jsem stále neobdržel a další mé dotazy již ignorují.
Číslo objednávky je 3260917050, číslo zákazníka 1364232033.
Začínám mít strach o své peníze.
Parkside zahradní kultivátor PGK 1500 A1, číslo výrobku 100360177
Doručit zboží, za které jsem dávno zaplatil
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den. Dodací lhůty jsou závislé na několika faktorech, například na tom, zda zboží není z akční nabídky na následující týden, vytíženosti přepravce, zda zboží pochází ze zahraničního skladu apod. Veškeré tyto informace naleznete v obchodních podmínkách, s nimiž zákazník při tvorbě objednávky souhlasí. I přes uváděné dodací lhůty se zboží snažíme odeslat v co nejkratším termínu. Předběžné datum dodání je vždy uvedeno v souhrnu objednávky a následně i jejím potvrzení, které obdržíte do e-mailové schránky. V případě dalších dotazů či komplikací prosím kontaktujte náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách či telefonicky, kde se Vám rádi budeme věnovat. Hezký den Váš tým Lidl
Dobrý den,
vaše odpověď přesně pokračuje ve stylu, který jsem zažil při komunikaci se zákaznickým servisem. Několik dní ticho a pak dojde generická odpověď. Minimální snaha si něco zjistit o daném případu. Takže doplním, jak se věci mají. Den po vložení stížnosti na dtest jste mě kontaktovali s tím, že jste zásilku ztratili a že mi musíte poslat novou. Takže nyní opět čekám na dodání balíku. Moc nerozumím argumentům o akční nabídce. Zboží není v akční nabídce. Zboží je po celou dobu za standardní cenu a celou dobu uvádíte, že ho máte skladem. Dnes je 8.7., zboží (které bylo a je skladem) bylo objednáno 16.6. A stále čekám. Případ zde uzavřu až tehdy, kdy mi zboží skutečně doručíte. Vaše oddělení zákaznické zkušenosti se musí tetelit blahem (pokud teda nějaké takové oddělení máte).
Prosím o uzavření. Děkuji.
Děkujeme stranám na poskytnutá vyjádření.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele a žádáme jej o sdělení, zda již bylo zboží dodáno a případně o uzavření stížnosti.
Hodnocení:
Komentář: Zásilka doručena po 25 dnech (asi o 23 dní později, než bylo deklarováno). Bravo, děkuji.