Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dna 22.6.2023 som zadal reklamaciu MT UMIDIGI A9 Plus/8GB/128GB..zavada-vadny..nejde spustit,obcas nabehne po opakovanych pokusoch,po case stmavne dispej,MT je funkcny ale nereaguje na nic.Skusali sme volat a MT je dostupny-druha strana pocuje vyzvananie ale MT nereaguje.Ked sa ho podari po X restartoch prebrat vidim neprijate hovory.poprosim aj otestovanie nabijacky.
29.6.2023 (po 7 dnoch..!!!)mi prislo potvrdenie ze MT je prijaty na servis,na webe som videl status-testovany..30.6.2023 o 17.15 mi pride informacia o zamietnuti
reklamacie- Návrh na placenou opravu, zjištěno mechanické poškození telefonu - prohnutý. Z tohoto důvodu vynechává displej.
03.07.2023 som okamzite rano pisal o vysvetlenie+fotodokumentaciu poskodenia-vyrobok od nas odchadzal bez poskodenia..
Do vecera nikto nereaguje...otras pristup
zaruka
oprava v zaruke,nechapem co je toto za firmu-vymyslat a nedokazat opravnenie zamietnut reklamaciu je v dnesnej dobe SIALENE !!!
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
V souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození, ztrátu nebo zničení věci odpovídá ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.
Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci, pokud by vzhledem k povaze poškození (zjevné) bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno. Vzniklou škodu je vhodné namítnout ihned při převzetí, aby subjekt nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, zasílám Vám vyjádření reklamace:
Reklamace neuznána, zákazník nesouhlasí s placenou opravou. Vráceno zpět bez opravy. Zjištěno mechanické poškození telefonu - prohnutý, viz video. 1. Dále přiloženo video nového kusu, viz vid. 2.
Z tohoto důvodu vynechává displej. Opravu možno provést pouze placeně v ceně 1899 Kč vč. DPH, formou výměny předního dílu šasí vč. displeje s dotykovou plochou.
Vid 1.:
https://www.myqnapcloud.com/smartshare/7364gi16np2m266821t86b89_e8eg12452n662696q29wzvyx0354h49j
Vid 2.:
https://www.myqnapcloud.com/smartshare/7364gi16np2m266821t86b89_fc7h9j663ol925r01w1x082y201ec60h
V emailu, který Vám byl zaslán s návrhem na placenou opravu, by jste měl výše uvedené důvody, uvedené.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.