Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na webu se zobrazuje doprava zdarma pokud je uživatel nepřihlášen, jenže přihlásit se může např. až po vyplnění objednávky.
Pokud uživatel není nový, tak pro něj doprava zdarma již neplatí, ale to nikde není uvedeno, prostě se jen na závěr až po objednání přičte (v mém případě) 79Kč.
Nikde přitom není ani zmínka, že se jedná o akci pro nové uživatele.
Bavil jsem se s jejich asistencí a naprosto arogantní, odporné jednání.
Rozvoz jídla
Chtěl bych vrátit peníze a potrestat tuto společnost, aby takhle nemohla podvádět i další lidi.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je v bodě 10.4 uvedeno, že poplatek za doručení zboží je účtován vždy ke každé objednávce, pokud není na platformě uvedeno jinak (např. doprava zdarma).
Dále jsme na stránkách společnosti dohledali informaci, že doprava zdarma platí na prvních 10 objednávek. Akce je však určena pouze pro nové zákazníky, kteří ji mohou využít po dobu 30 dní od uskutečnění první objednávky a pouze u vybraných partnerů. Více informací nalezne spotřebitel zde: https://www.foodora.cz/contents/pravidla.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese https://www.coi.cz/podatelna/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.