Společnost


Delivery Hero Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68290Podvody na zákaznících, klamání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2023, před rokem

Jakub Petrzilka

Znění stížnosti

Na webu se zobrazuje doprava zdarma pokud je uživatel nepřihlášen, jenže přihlásit se může např. až po vyplnění objednávky.
Pokud uživatel není nový, tak pro něj doprava zdarma již neplatí, ale to nikde není uvedeno, prostě se jen na závěr až po objednání přičte (v mém případě) 79Kč.
Nikde přitom není ani zmínka, že se jedná o akci pro nové uživatele.
Bavil jsem se s jejich asistencí a naprosto arogantní, odporné jednání.


Produkt

Rozvoz jídla


Požadované řešení

Chtěl bych vrátit peníze a potrestat tuto společnost, aby takhle nemohla podvádět i další lidi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.7.2023 10:55, před rokem

V obchodních podmínkách společnosti je v bodě 10.4 uvedeno, že poplatek za doručení zboží je účtován vždy ke každé objednávce, pokud není na platformě uvedeno jinak (např. doprava zdarma).

Dále jsme na stránkách společnosti dohledali informaci, že doprava zdarma platí na prvních 10 objednávek. Akce je však určena pouze pro nové zákazníky, kteří ji mohou využít po dobu 30 dní od uskutečnění první objednávky a pouze u vybraných partnerů. Více informací nalezne spotřebitel zde: https://www.foodora.cz/contents/pravidla.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese https://www.coi.cz/podatelna/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2023 16:24, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2023 13:38, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.