Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Při návštěvě výše uvedené prodejny 15 minut před zavírací dobou dne 3.7.2023 byla ocelová roleta k vozíkům spuštěna do nebezpečné výše, že při vytahování nákupního vozíku jsem se musel sklonit. při jeho vracení jsem se sklonil nedostatečně a o spodní lištu si rozsekl pokožku na temeni hlavy. Při nárazu jsem necítil, že mi teče krev, to jsem pocítil až na cestě domů, jinak bych ztropil skandál už v prodejně. Doma jsem ránu vyfotil a foto mám k dispozici.
Mám za to, že podobné manýry jsou odrazem primitivní úrovně politiky chování k zákazníkům a zejména krokem k ohrožení bezpečnosti a zdraví zákazníků. Rovněž tak nevěřím, že by pod značkou BILLA byly takovéto praktiky tolerovány.
To už nemluvím o tom, že u samoobslužních pokladen byl euforický mladík, který si nevšímal zákazníků a přes upozornění zablokované pokladny, ale s dalším pracovníkem hlasitě řešil délku své služby a program po ní.
Přiveďte prosím úroveň prodejny BILLA Koněvova odpovídající noblese značky BILLA.
vést management prodejny k péči o úroveň prodejny a chování zaměstnanců
|
Tweet |
V tomto případě by mělo být možné domáhat se případné náhrady újmy u provozovatele obchodu.
Podle § 2956 platí, že vznikne-li škůdci povinnost odčinit člověku újmu na jeho přirozeném právu chráněném ustanoveními první části tohoto zákona, nahradí škodu i nemajetkovou újmu, kterou tím způsobil; jako nemajetkovou újmu odčiní i způsobené duševní útrapy.
Aby došlo k náhradě újmy na zdraví, bude muset spotřebitel prokázat mimo jiné i to, že k újmě došlo v prostorách patřících podnikateli.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stžínosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.