Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
V 24 mesicni zarucni dobe mi z niceho nic prestal nabijet telefon. Prvni co, koupil jsem novou nabijecku, ale problem pretrval.
Zanesl jsem reklamaci na Alzu po 30 min mi prisla SMS reklamace se zamita.
Na prodejne mi rekli, ze nemaji povinnost to vubec resit, jelikoz je tam mechanicke poskozeni.
Ukazal jsem jim prasklinku v levem hornim rohu jestli opravdu maji namysli tohle. A pry ano, ze to muze mit vliv na nabijeni...?
Prasklina tam je uz mesice, opravdu to tim neni.
Mam sanci uspet spor?
Obratim se na ČOI, neno to je bez sanci?
Dekuji za rady.
Xiaoki Redmi aA9
Oprava nabijeni/ vymena / vraceni penez.
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu a společnosti dTest za vyjádření. Tento případ pro Vás ráda ověřím, ovšem prosím Vás o uvedení referenčního údaje (číslo objednávky, číslo reklamace).
Za Vaši odpověď Vám předem děkuji. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Děkuji dTestu za rady.
Ovšem smírnou cestou jsem se to již pokoušel řešit na prodejně a po sléze i na zákaznické lince alzy, kde mi i přes příslib opětovného prověření zaslali email o zamítnutí s DOMĚNKOU, že prasklina v rohu může mít vliv na nabíjení telefonu.
Takže se rovnou obrátím na mimosoudní řešení sporů ČOI. Od Alzy máme s manželkou již desítky objednávek za 100 000,- a více a při jedné reklamaci telefonu za 2700 Kč jsme odbyti po 30 minutách od vytvoření reklamace pánem na prodejně díky jeho doměnce, aniž by se na to podíval někdo v servise, to je hluboce neuspokojivé.
Vyjádření pro paní Veroniku z Alzy:
Číslo objednávky: 444703842
Číslo reklamace: ASRE23588479
+ přikládám fotku praskliny v pravém horním rohu, kterou tam mám již půl roku a opravu nevím, proč by nyní měla mít vliv na nabíjení telefonu.
Počkám ještě na Vaše vyjádření, než začnu vyplňovat formulář na ČOI.
Děkuji
S pozdravem
Kyselka Stanislav
Dobrý den, pane Kyselko, děkuji za Vaši zprávu. Tento případ jsem pro Vás ověřila a ráda bych Vás požádala o zadání mobilního telefonu do nové reklamace, pod číslem: ASRE23604735. V rámci této reklamace bychom produkt po přijetí zaslali do autorizovaného servisu, kde by byla diagnostikována Vámi uvedená závada, která se dle Vašeho popisu týká nabíjení.
Přeji Vám hezký zbytek dne. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.