Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, včera 3.7.2023, řidič **, číslo autobusu: **, na zastávce Mošnov kostel v 17,43, směr Ostrava Dubina a dále po té trase, řídil jako totální prase. Měla jsem kočárek a v tom měsíční miminko a byla tam paní s dvěmi malými dětmi. Neni na místě, aby s cestujicimi, kočárkem a dětmi jel jak bez rozumu rychle.Nedodržoval předpisy rychlosti a prudce brzdil. Měl rozeplý pásek a odplé kalhoty,zapinal si je před cestujicimi na zastávce a prošel se po autobuse. Nevhodné chování.
Děkuji za pochopení.
Spoj 641, číslo autobusu **
Požaduji alespoň malé potrestání řidiče a přednášku o tom, jak se mají dodržovat pravidla silničního provozu, ještě když veze kočárek a malé děti.
|
Tweet |
Stěžovatelka by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost Z-Group bus a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://zgroupbus.cz/kontakty/#.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.