Společnost


Z-Group bus a.s.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68298Nedodržování pravidel silničního provozu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2023, před rokem

Kristýna Dardová

Znění stížnosti

Dobrý den, včera 3.7.2023, řidič **, číslo autobusu: **, na zastávce Mošnov kostel v 17,43, směr Ostrava Dubina a dále po té trase, řídil jako totální prase. Měla jsem kočárek a v tom měsíční miminko a byla tam paní s dvěmi malými dětmi. Neni na místě, aby s cestujicimi, kočárkem a dětmi jel jak bez rozumu rychle.Nedodržoval předpisy rychlosti a prudce brzdil. Měl rozeplý pásek a odplé kalhoty,zapinal si je před cestujicimi na zastávce a prošel se po autobuse. Nevhodné chování.
Děkuji za pochopení.


Produkt

Spoj 641, číslo autobusu **


Požadované řešení

Požaduji alespoň malé potrestání řidiče a přednášku o tom, jak se mají dodržovat pravidla silničního provozu, ještě když veze kočárek a malé děti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.7.2023 11:03, před rokem

Stěžovatelka by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost Z-Group bus a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://zgroupbus.cz/kontakty/#.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2023 16:24, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2023 13:40, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.