Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#68300Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 13 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2023, před rokem

Tereza Urbanová

Znění stížnosti

Dne 8.4.2023 jsem si zakoupila vůz v Pardubicích, s tím že mám záruku na 1 rok. O skoro 3 měsíce později se mi rozbila spojka při najetých navíc kilometrech 3000, tudíž auto na silnici nepojízdné. Volám do AAA auto s touto závadou a jak mám postupovat při řešení situace, paní mi řekla to bude reklamace, zavolá Vám technik. Technik volal po dvou dnech a řekl, že mám dojed do servisu auto rozebrat a nechat nacenit kolik bude stát oprava, s formulářem potom zajít na pobočku a sepsat reklamační protokol. Protokol jsme sepsali dne 22.6.s tím že chci kompenzaci opravy, když už je auto v servisu. Tam mi však bylo sděleno že mi zase zavolá technik do 14 dnů a domluvíme se. Nikdo nevolal a hned druhý den byl poslán dopis z AAA Pardubic, že se oprava zamítá. Volám zpět že s tímto vyjádřením nesouhlasím a oni mi řekli, že to poslalo vyjádření z Prahy a pokud s tím nesouhlasím mohu podat odvolání tam. Jasně dle pošty je viditelné že dopis odešel z Pardubic. V protokolu při koupi auta je uvedeno spojka plynulá, mírně opotřebovaná. Tudíž je to jasná skrytá vada ze strany prodávající.


Produkt

Audi A3 1,9 TDI 2008


Požadované řešení

Žádám o uznání reklamace a zaplacení faktury


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.7.2023 11:06, před rokem

Při koupi ojetého vozidla platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Záruka se také nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem. Nelze však do smlouvy uvést velký výčet vad, kterými by snad vozidlo mohlo trpět, a pak tvrdit, že kupující byl na vady upozorněn. Musí se jednat o konkrétní vady a o jejich přítomnosti musí být kupující poučen.

Pokud by se jednalo o skrytou vadu, na kterou nebyl spotřebitel řádně upozorněn, pak by v takovém případě dovození odpovědnosti za vadu bylo možné.

Protože autobazar reklamaci zamítl jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.7.2023 21:57, před rokem

Vážená paní Urbanová,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste zakoupila, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.7.2023 08:53, před rokem


Tereza Urbanová

Dobrý den,

doplňuji ***. Urbannová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.8.2023 19:11, před rokem

Vážená paní Urbanová,
záležitost jsem prověřovala s kolegy z reklamačního oddělení. Při koupi jste obdržela předávací protokol k vozidlu, v němž jste byla se stavem vozu srozuměna (m.j. také s opotřebením spojky, jak sama uvádíte). Aktuálnímu opotřebení vozu byla uzpůsobena původní prodejní cena vozidla. Vaše reklamace byla v souladu s reklamačním řádem posouzena a vzhledem k předávacímu protokolu následně zamítnuta.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2023 16:27, před rokem

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

SPZ vozu byla přeřazena do referenčních údajů.

Protože společnost trvá na svém zamítavém stanovisku, může se spotřebitelka obrátit na Českou obchodní inspekci. Následně žádáme spotřebitelku o informaci výsledku řízení při ČOI.

Jestliže se spotřebitelka nerozhodne problém řešit jinou cestou, budeme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2023 13:19, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.11.2023 13:41, před rokem


Tereza Urbanová

Dobrý den,

je nutno podotknout, že v protokolu byla uvedena jako plynulá a mírně opotřebená...to však neznamená, že vydrží pouze dva měsíce. Nebudu dál řešit přes inspekci, jsem si však jistá že chyba je na straně společnosti. Jenom bych ráda dala radu lidem ať koupi neuspěchají a požadují nejdříve před podpisem pořádně přečíst protokol o předání a vše okolo a nějaká roční záruka nemá snad ani smysl, kterou si stejně platíte vy samy :)..u této společnosti vím, že už nikdy nekoupím ojeté auto.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.1.2024 16:19, před rokem

Dobrý den,
záležitost byla prověřena a následně uzavřena s původním stanoviskem.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2024 15:44, před rokem

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření. S ohledem na výše uvedené však stížnost uzavíráme bez dosažení dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.