Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 18 |
Dnes 4.7.2023 v kolem 19:00 hodiny jsem byla na nákupu v Kauflandu Brně na Bubeníčkové. Když jsem přišla k pokladnám, byly otevřené pouze dvě pokladny a samoobslužné, jelikož jsem měla velký nákup, zařadila jsem se do fronty k běžné pokladně. Upoutala mě zde cedule s příslibem, že pokud budu stát ve frontě déle než 5 minut na informacích mi vydají poukázku na 50 Kč. Ve frontě jsem strávila cca 10 minut (schválně jsem hlídala čas) a po zaplacení jsem se vydala na informace. Tam, první na co se mě paní zeptala bylo, jestli nebylo volno na samoobslužné pokladně, na což jsem ji odpověděla, že ne a i kdyby tak mám velký nákup za cca 2200 Kč, takže bych tam ani jít nemohla. Paní tedy zkontrolovala účtenku a volala paní vedoucí, ta jí sdělila, že dnes už v žádném případě žádné poukázky vyplácet nebudou. Když jsem zeplatala z jakého důvodu, nedokázala mi odpovědět a řekla, že to jí prostě řekla vedoucí a ona s tím nemůže nic dělat. Jelikož jsem již neměla náladu trávit tam více času více jsem to neřešila.
Upřímně mi nejde ani tak o ten poukaz jako o to z jakého důvodu něco takového nabízejí, když to nedokážou splnit. Spíš bych ocenila kdyby měli otevřených více pokladen.
Pokud budete stát ve frontě déle než 5 minut a nebudou otevřeny všechny pokladny, dostanete poukázku v hodnotě 50,- Kč.
Zrušit tuto klamavou "výhodu" a raději se soustředit na to, aby lidé v té frontě nemuseli tak dlouho stát.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určité služby, ale prodávající slibovanou službu vůbec neměl v úmyslu poskytnout a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.