Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Kupovala 3 jízdenky na vlaky společnosti Regiojet přes jejich mobilni aplikace z Ukrajiny do Prahy, zkontrolovala abychom všude byli místa, zaplatila 2 týdny před odjezdem, a pak dostala email týden před odjezdem že oni nemají možnosti nakoupit jízdenky Kijev-Přemyšl. A tím pádem cesta není možná. Na jejich stránkách nic ne píšou o tom, jen pan kollcentru reknul, že oni nemůžu kupovat jízdenky cizí společnosti dřív než za týden. Tak proč vůbec berou za to peníze. Kvůli peníz taky bylo řečeno, že vrácení ne dříve než 5 pracovní dny, to akorát vychází na termín naplanovaneho cestovani, a jejich vůbec nezajímá čím bude zaplacena cesta přes jinu společnost. Jedním slovem ZLODĚJI!!!
Čj.9085965769
Ideálně abych měly možnost dostat svoje jízdenky nebo peníze za nich zpět hned, abychom měly možnost zaplatit jizdenky na jiní společnosti.
|
Tweet |
V tomto případě se zřejmě jedná o odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího, které je možné pouze ze zákonem stanovených důvodů nebo dohodou mezi stranami.
Pokud prodávající nevrátí peněžité prostředky v přiměřené době po odstoupení od smlouvy, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.