Počet nahlášených stížností: | 408 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
koupila jsem si s přítelem lístky na 18. 4.2020 na muzikál we will rock. Bohužel máme těžce postiženého, předtím jsem museli hledat dlouho termín, hlídání a zajištění všeho okolo. Jiný termín nebyl možný. Ale chtěli jsem po letech aspoň chvilku strávit čas jen spolu. Lístky jsem koupila přímo přes tiket art. Bohužel díky kovidu se muzikál odložil a my jsme již nemohli nový termín využít. Psala jsem tedy na společnost ze které mě bylo řečeno, že nám peníze vrátí. Musím doložit lékařské zprávy od syna, dále znehodnotit lístky. Vše jsem doložila, v emailu mám, že budou peníze vráceny. Ale bohužel se tak nestalo. Psala jsem tedy na přímo vedení muzikálu a ty se mě také neozvali. Nemáme peníze na zbyt, jsem ze synem doma a starám se o něho 24/7.
muzikal we will rock v praze
vrácení peněz
|
Tweet |
Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.
Společnost 30. 6. 2021 na svých stránkách (https://vstupenky.ticket-art.cz/) oznámila, že na sebe vyhlásila tzv. mimořádné moratorium, upravené v § 127a insolvenčního zákona. V případě vyhlášení mimořádného moratoria je společnost částečně chráněná proti svým věřitelům, ale dále může provozovat svoji podnikatelskou činnost.
Nicméně dne 23.9. 2021 se situace změnila a usnesením Městského soudu v Praze byl vyhlášen konkurs. Po vyhlášení konkursu měli spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhla 23. 11. 2021 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=C8279A750B543FADE05333F21FAC264F) a k pozdním podáním se nepřihlíží.
Insolvenční rejstřík je veřejně přístupný pro každého. Dlužníka jakožto právnickou osoby pak lze dohledat podle názvu firmy, popřípadě jejich identifikačního čísla (IČO). Soud, správce ani sám dlužník nemá povinnost informovat své věřitele. V insolvenci se veškerá rozhodnutí a výzvy zveřejňují pouze elektronicky.
Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.