Společnost


DAMAINVEST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:432
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#68333Klamání spotřebitele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.07.2023, před rokem

Jana Dvořákova

Znění stížnosti

Produk na webu jeden den a už má 400 hodnocení...ALZA by zavidela

Až neuvěřitelné, že všichni recenzenti používají stejný styl psaní a podepisují se stejně.

Nátlak v podobě omezené časové nabídky.

Sleva 50% z původní ceny která nikdy neexistovala.

Informace poslany na ČOI.


Produkt

Cely web Flyo.cz


Požadované řešení

Žádal jsem po emailu o vysvětlení, bez odezvy. Informace jsem předala ČOI


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2023 08:22, před rokem

Ke slevám:
Prodávající informuje spotřebitele v souladu s cenovými předpisy o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, přičemž dle § 12a zákona o ochraně spotřebitele informace o slevě z ceny výrobku obsahuje informaci o nejnižší ceně výrobku, za kterou jej prodávající nabízel a prodával:
- v době 30 dnů před poskytnutím slevy, nebo
- od okamžiku, kdy začal výrobek nabízet a prodávat, do okamžiku poskytnutí slevy, pokud je výrobek v prodeji dobu kratší než 30 dnů, nebo
- v době 30 dnů před prvním poskytnutím slevy, zvyšuje-li prodávající slevu z ceny postupně.
To však neplatí pro výrobky, které podléhají rychlé zkáze, nebo pro výrobky s krátkou dobou spotřeby.

K recenzím:
Zákon o ochraně spotřebitele taktéž obsahuje ustanovení, které ukládá prodejcům povinnost informovat spotřebitele o jeho recenzích (jakým způsobem jsou recenze ověřené; zda hodnocení pochází od spotřebitele, který výrobek/službu od společnosti opravdu zakoupil atd.).

K nabídce:
Obecně může být nabídka časově omezená. V případě, kdy však spotřebiteli podnikatel nedá čas na to, aby se informoval o nabídce a cenách jiných výrobců či produktů a zároveň tvrdí, že nabídka je časově omezená, ale toto tvrzení není pravdivé, se bude jednat o nekalou obchodní praktiku.


Jestliže má spotřebitel podezření na klamavé jednání společnosti, může se obrátit s podnětem na Českou obchodní inspekci, která vykonává dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2023 14:44, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2023 14:17, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.