Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
Produk na webu jeden den a už má 400 hodnocení...ALZA by zavidela
Až neuvěřitelné, že všichni recenzenti používají stejný styl psaní a podepisují se stejně.
Nátlak v podobě omezené časové nabídky.
Sleva 50% z původní ceny která nikdy neexistovala.
Informace poslany na ČOI.
Cely web Flyo.cz
Žádal jsem po emailu o vysvětlení, bez odezvy. Informace jsem předala ČOI
|
Tweet |
Ke slevám:
Prodávající informuje spotřebitele v souladu s cenovými předpisy o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, přičemž dle § 12a zákona o ochraně spotřebitele informace o slevě z ceny výrobku obsahuje informaci o nejnižší ceně výrobku, za kterou jej prodávající nabízel a prodával:
- v době 30 dnů před poskytnutím slevy, nebo
- od okamžiku, kdy začal výrobek nabízet a prodávat, do okamžiku poskytnutí slevy, pokud je výrobek v prodeji dobu kratší než 30 dnů, nebo
- v době 30 dnů před prvním poskytnutím slevy, zvyšuje-li prodávající slevu z ceny postupně.
To však neplatí pro výrobky, které podléhají rychlé zkáze, nebo pro výrobky s krátkou dobou spotřeby.
K recenzím:
Zákon o ochraně spotřebitele taktéž obsahuje ustanovení, které ukládá prodejcům povinnost informovat spotřebitele o jeho recenzích (jakým způsobem jsou recenze ověřené; zda hodnocení pochází od spotřebitele, který výrobek/službu od společnosti opravdu zakoupil atd.).
K nabídce:
Obecně může být nabídka časově omezená. V případě, kdy však spotřebiteli podnikatel nedá čas na to, aby se informoval o nabídce a cenách jiných výrobců či produktů a zároveň tvrdí, že nabídka je časově omezená, ale toto tvrzení není pravdivé, se bude jednat o nekalou obchodní praktiku.
Jestliže má spotřebitel podezření na klamavé jednání společnosti, může se obrátit s podnětem na Českou obchodní inspekci, která vykonává dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.