Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Súhlasím s pani právničkou, to isté robia mne. Už som sa bála, že som prenasledovaná psychopatom, blokovanie telefónnych čísel, vymazanie lebo medveď, ale teda... toto som nečakala. Iba moje inzeráty, na moje telefónne čísla sú zverejňované čudné inzeráty, ktoré som nezadala... príde mi to ako prípad pre psychiatra alebo úrad na ochranu osobných údajov.
bazos.sk inzercia, podivne chovanie
kontrola zo strany úradu na ochranu osobných údajov
|
Tweet |
Bod 5 podmínek využívání služeb serveru Bazos.sk (https://www.bazos.sk/podmienky.php) stanovuje: "Prevádzkovateľ má právo zmazať inzerát pokiaľ je inzerát vložený do nesprávnej sekcie s ohľadom na text inzerátu alebo inzerát budí dojem, že užívateľom je iná právnická alebo fyzická osoba. Prevádzkovateľ má právo zmazať inzerát aj pri podozrení, že inzerát odporuje podmienkam Bazos.sk."
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek serveru Bazos.sk.
Jestliže došlo k odcizení účtu, doporučujeme spotřebiteli se obrátit na společnost s žádostí o blokaci účtu. Pokud má spotřebitel pochybnosti o bezpečnosti jeho údajů, doporučujeme mu obrátit se i na policii.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.