Společnost


Ing. Radim Smička

Počet nahlášených stížností:136
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68342Vymazávanie bežných inzerátov a blokovanie všetkých čísel aj ktoré neboli v inzerátoch. žeby zneužívanie údajov?

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.07.2023, před rokem

MF. Dilova

Znění stížnosti

Súhlasím s pani právničkou, to isté robia mne. Už som sa bála, že som prenasledovaná psychopatom, blokovanie telefónnych čísel, vymazanie lebo medveď, ale teda... toto som nečakala. Iba moje inzeráty, na moje telefónne čísla sú zverejňované čudné inzeráty, ktoré som nezadala... príde mi to ako prípad pre psychiatra alebo úrad na ochranu osobných údajov.


Produkt

bazos.sk inzercia, podivne chovanie


Požadované řešení

kontrola zo strany úradu na ochranu osobných údajov


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2023 08:46, před rokem

Bod 5 podmínek využívání služeb serveru Bazos.sk (https://www.bazos.sk/podmienky.php) stanovuje: "Prevádzkovateľ má právo zmazať inzerát pokiaľ je inzerát vložený do nesprávnej sekcie s ohľadom na text inzerátu alebo inzerát budí dojem, že užívateľom je iná právnická alebo fyzická osoba. Prevádzkovateľ má právo zmazať inzerát aj pri podozrení, že inzerát odporuje podmienkam Bazos.sk."

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek serveru Bazos.sk.

Jestliže došlo k odcizení účtu, doporučujeme spotřebiteli se obrátit na společnost s žádostí o blokaci účtu. Pokud má spotřebitel pochybnosti o bezpečnosti jeho údajů, doporučujeme mu obrátit se i na policii.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2023 15:13, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2023 14:19, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.