Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#68346Stracený balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.07.2023, před rokem

Anna Cerovská

Znění stížnosti

Balík odevzdaný do ZBoxu, v aplikaci jen ořijatý v ZBoxu. Dle řidiče ho převzal, avšak na depu kam by byla první cesta o něm nic nevědí. To jako nejsou nikde kamery kde by bylo možné sledovať odevzdání zásilek?Vždyť když někde něci chybí musí jinde přebývat. Ostatně přístup vyřízení reklamace 6 dnů včetně víkendu odpovídá snahe dohledat zboží. Bohužel nepojistíte tak se na to kašle. Balík v hodnote 6000 kč a vratí 300kč. Banda zlodeju.


Požadované řešení

Řádné dohledání zásilky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2023 09:09, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci, jak již dle popisu spotřebitel učinil. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

V případě, kdy zásilka nebyla společností vůbec dodána příjemci z důvodů na straně společnosti, má spotřebitel nárok na vrácení všech peněžních prostředků, které za službu uhradil.

Dle bodu 3 podmínek společnosti Zásilkovna s.r.o. (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna-01-06-2023.pdf) platí, že je odesílatel povinen uvést úplné a srozumitelné údaje mimo jiné i o zásilce. Odesílatel může udat v Aplikaci hodnotu Zásilky (služba „Udaná hodnota“), a to až do výše 5.000,- Kč, jestliže je místem doručení výdejní místo nebo Z-BOX. Škoda na zásilce je následně nahrazena úhradou částky odpovídající Udané hodnotě. V případě, kdy Udaná hodnota zásilky není určena, považuje se za hodnotu Zásilky částka 300,- Kč.

Jestliže však spotřebitel prokáže, že se se jednalo o balík ve vyšší hodnotě, měla by mu společnost tuto hodnotu uhradit.

Hodnota zásilky by však dle podmínek společnosti neměla přesahovat 5.000,- Kč. Dle bodu 2.2 podmínek společnosti jsou z dodání vyloučeny Zásilky obsahující zboží v hodnotě vyšší než 5.000,- Kč; pokud hodnota zboží v Zásilce bude přesahovat 5.000,- Kč, bere Odesílatel na vědomí, že Zásilkovna odpovídá za škodu pouze do výše 5.000,- Kč (v rámci služby „Udaná hodnota“).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.7.2023 11:18, před rokem

Dobrý den, paní Cerovská, je nám líto, jestli došlo ke ztrátě zásilky. Ubezpečujeme vás, že všichni Zásilkovňáci dělají maximum pro to, aby zásilky byly v pořádku doručeny, případně pokud došlo ke ztrátě, aby byla zásilka dohledána. Co se týká reklamací, na jejich vyřízení máme dle obchodních podmínek 30 dní, tudíž reakční doba za 6 dní je v pořádku. Pakliže nebyla zásilka pojištěná, byla ohodnocena automaticky na 300 korun. Z toho důvodu vám byla vyplacena taková částka. Pro příště doporučujeme v případě, že posíláte hodnotnější zboží, využít možnosti připojištění. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2023 15:14, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2023 15:22, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.