Společnost


HORNBACH BAUMARKT CS spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68348Klamná cena grilu TENNEKER HALO TG3

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.07.2023, před rokem

Petr Smolka

Znění stížnosti

Včera jsme jeli s rodinou z Benešova cíleně do HORNBACH PRŮHONICE pro gril HALO TG3 za cenu 17490,-kč.Po kontaktování personálu jsem se dozvěděl,že se stala chyba v inzerci na portálu HERUEKA(HORNBACH) a že skutečná cena je 21790,-kč!!!


Produkt

klamavá cena na portálu HERUEKA-plynový gril TENNEKER HALO TG3


Požadované řešení

Požaduji vyřízení kupní ceny pro mě na hodnotu 17490,-kč,kterou máte na portále HERUEKA.Obětoval jsem tomu celé odpoledne dne 5.7.2023 a ještě k tomu si půjčoval dodávkový vůz na odvoz.Vše mám z portálu nafocené případně.Jsem několik let věrným zákazníkem vašeho řetězce,ale po včerejšku jsem velice zklamán...Napište mi vaše navrhované řešení co nejdříve prosím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2023 09:59, před rokem

Obecně k ceně uvedené obchodníkem:
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).


Ke společnosti Heureka:
V případě, že jsou uvedeny rozdílné ceny na e-shopu a na srovnávači, je vhodné na to upozornit přímo společnost Heureka Group a.s., která by měla následně sjednat nápravu. Společnosti, které provozují cenové srovnávače, mohou požadovat po e-shopu, aby umožnil zákazníkovi koupit produkt za vyhledanou cenu na srovnávači.

Rozdílné cena na srovnávači a přímo na e-shopu společnosti může být zapříčiněna aktualizací ceny zboží e-shopem během dne, kdy může vzniknout časová prodleva, než si srovnávač všimne aktualizované ceny e-shopu.

Kontakty na společnost Heureka Group a.s.:
- e-mail: info@heureka.cz;
- tel. linka: (+420) 488 570 070.

Dle dostupných informací se však Česká obchodní inspekce (ČOI) nedomnívá, že by touto praxí byla porušována jiná povinnost, kterou má ČOI pod dozorem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2023 15:15, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2023 14:21, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.