Společnost


date4friend AG

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:78
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68352Znovu mi přišla výhrůžka soudem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 hodin 25 minut

Detail stížnosti

Publikováno
06.07.2023, před rokem

Marek Chudý

Znění stížnosti

Přeposílám celý email. Jejich službu jsem nevyužil ani jednou. Co mám dělat prosím Vás?
Zpět




Včera 17:24
kolekce@auerwittethiel.com kolekce@auerwittethiel.com
Komu:
***
Spisová znacka: ***; Date4friend AG ./. Marek Chudý
E-mail jsme vyhodnotili jako nevyžádané sdělení.
Načíst externí obrázkyZ důvodu bezpečnosti jsme nenačetli externí obrázky obsažené v tomto e-mailu.
Vážený pane Chudý,

dovolte nám Vás znovu informovat, že zastupujeme společnost Date4friend AG, Bahnhofstr. 16, CH-6300 Zug.

Jak již bylo zmíněno, zaregistroval/a jste se k placenému členství v online komunitě sexaferkycz, aniž jste dosud uhradil/a dlužnou částku za Vaše členství. Všechny relevantní údaje k Vašemu přihlášení jsou uloženy tak, že obstojí u soudu. Náš klient i my jsme se na vás již několikrát písemně obrátili a žádali Vás o zaplacení dlužné částky.

Tato činí celkem CZK 1.473,83 (EUR 62,20). Žádáme Vás, abyste tuto částku uhradil/a nejpozději do 20.07.2023 (den příjmu na našem účtu) s uvedením spisové značky AZ: 36223228764 (prosím, vždy uveďte).

Níže ještě jednou shrnutí všech relevantních platebních údajů:

Majitel účtu : Auer Witte Thiel
Bankovní ústav : Postbank (Giro)
IBAN : DE76 7001 0080 0005 2018 07
BIC : PBNKDEFFXXX
Částka : EUR 62,20
Věc : 36223228764

Platit můžete také kreditní kartou. Klikněte na následující odkaz.

Kreditkartenzahlung

Paymentlink Auer-Witte-Thiel

Pokud odkaz nefunguje kvůli nastavení vašeho počítače, otevřete prosím přílohu Teil_2.html


Náš klient nás pověřil, abychom v případě nutnosti vyhledali soudní pomoc, pokud se věc nepodaří vyřešit mimosoudně. Pokud můžete zaplatit požadovanou částku až po uplynutí lhůty nebo pouze v přiměřených splátkách, žádáme Vás, abyste nás o tom informoval/a e-mailem nebo písemně prostřednictvím přiloženého formuláře, nebo také faxem. První splátku pak můžete zaplatit také pomocí priloženého formuláře pro bankovní převod.

S pozdravem

Auer Witte Thiel
Advokáti
Bayerstraße 27
D-80335 Mnichov
E-mail: kolekce@auerwittethiel.com
Web: www.auerwittethiel.com
Telefon: +49 (0)89/ 59 06 83 16 (po-pá od 10:00 do 12:00 hod. a od 14:00 do 16:00 hod.)
Fax: +49 (0)89/ 59 06 83 145

Bankovní spojení:
Německo: Postbank (Giro)
IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07; BIC: PBNKDEFFXXX

Vážené dámy, vážení pánové,

uznávám, že dlužím 62,20 EUR a chtěl/a bych využít následující způsob úhrady (zaškrtněte):

|___| P R O D L O U Ž E N Í P L A T E B N Í L H Ů T Y
(Vezměte prosím na vědomí, že platební lhůtu lze zásadně prodloužit pouze nanejvýš o jeden měsíc)

Celkovou dlužnou částku převedu nejpozději do ...............................

|___| Ú H R A D A V E S P L Á T K Á C H

Celkovou dlužnou částku převedu v měsíčních splátkách ve výši ............. EUR

počínaje dnem ....................

Děkuji za pochopení.

S přátelským pozdravem

............................. ...........................................................
(datum / podpis)


221033335-AN2EMAIL-221033335-0-0
|01221033335|


Požadované řešení

V den založení účtu, jsem ještě do hodiny písemně požádal o jeho zrušení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2023 10:26, před rokem

Jestliže spotřebitel od smlouvy odstoupil, je společnost povinna následně vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky, které od něho obdržela, a to nejpozději do 14 dnů od zaslaného odstoupení. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dní ode dne uzavření smlouvy.

Společnost nemůže po spotřebiteli požadovat uhrazení ceny za členství, jestliže od smlouvy řádně odstoupil.

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek nevnikl nebo byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena - tedy Auer Witte Thiel. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal společně s výpovědí/odstoupením i písemnou žádost o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, je vhodné se obrátit přímo na dozorový orgán v zemi sídla provozovatele.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze který spotřebitel může dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Nicméně, společnost date4friend AG v obchodních podmínkách uvádí, že subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce se sídlem Praha 1, Štěpánská 796/44, PSČ 110 00 (http://www.coi.cz/). Spotřebitel se tak může zkusit obrátit i na Českou obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Společnost date4friend AG se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů skrze tuto platformu, a proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.