Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Zakoupil jsem, jako věrný zákazník Vodafone na pobočce v Letňanech tablet SMART TAB 8. Nabídla mne prodejce taky kožené pouzdro k tomu tabletu za necelých 400 stovky. Dobrá cena, kvalitní zboží, hezký úsměv prodavačky, děje se to v prodejně Vodafone, nabízejí Vám příslušenství k výrobku od vyloženě Vodafone... Napadne Vás rozbalovat krabičky a hned skuset jak sedí tablet v tom pouzdře? Mně bohužel to taky ne napadlo. Až dorazil jsem domů, zjistil jsem že pouzdro je velké a tablet v něm se drží tak tak a za běžného použití porad vypadá. Až měl jsem možnost po 4 dnech pokusil se vyměnit to pouzdro na ine, menší velikosti. Na co mně bylo řečeno že menší ne mají, to pouzdo je "univerzální", nárok na vrácení peněz ne mám. To ze nejde ho používat je můj problém a měl jsem to skuset při nákupu. Na to ze to jejich "univerzální příslušenství" nedá se vůbec pohodlně používat, velikost je doopravdy ina, větší, odpověď byla jedna - "je to univerzální" a je to napsáno na obalu, a pokud mně to ne vyhovuje tak klidně můžu to vyhodit rovné do koše. Moc hezký, že jo?
Pouzdro pro tablet od Vodafone
Výměna na vhodnou (menší) velikost pouzdra. Vrácení peněz pokud nemají vhodný rozměr pouzdra.
|
Tweet |
Spotřebiteli zákon nepřiznává právo na odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena v kamenné provozovně tzv. bez udání důvodu. Tento benefit prodávající může poskytnout nad rámec zákona a může si za účelem vrácení zboží stanovit podmínky, kterým spotřebitel musí vyhovět. Je tedy důležité ověřit si, zda tuto možnost prodávající umožňuje a za jakých podmínek. Právo na odstoupení ve lhůtě 14 dnů spotřebiteli s výjimkami náleží pouze při uzavírání smluv mimo obvyklé obchodní prostory nebo při koupi zboží na dálku (např. prostřednictvím elektronického obchodu).
Hezký den, pane Ivanove,
je mi líto, že pouzdro nesplňovalo vaše představy, musím ale potvrdit informace a postup kolegů z prodejny. Pouzdro si můžete před koupí vyzkoušet, obvykle to jeho obal umožňuje. Později už na vrácení zboží nárok není, ostatně to vám napsal ve své odpovědi i dTest.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Hezký den, podivejte se prosim na foto tabletu v pouzdre, vubec ne chapu jak nekdo dokaze nabizet neco takoveho. Pro mne byla by proste ostuda nabizet zakazniku takhle nevhodnu vec.
Společnost Vodafone Czech Republic a.s. již nevyužila možnosti reagovat. Prosíme proto spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.
Jelikož ani jedna ze stran sporu nevyužila možnosti se k případu dále vyjádřit, stížnost uzavíráme.