Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý deň,
na linkách obsluhovaných poľskými vodičmi sa opakuje stále rovnaký scénar - neochotní vodič sa náhli aby stihol prísť do cieľovej destinácie v predstihu a predĺžil si prestávku, nekomunikuje a správa sa drzo.
Dnes 5.7 2023 na linke N1315 Montpellier-Krakow som 19 hodín cestovala v autobuse, ktorého toaleta od začiatku silne zapáchala čpavkom, vodovod iba kvapkal. Počas 19 hodín z Avignonu do Prahy vodiči urobili jednu prestávku, na stanici v Norinbergu a to na 5!!! minút. Nebol čas ani si umyť ruky, kúpiť si občerstvenie (v autobuse sa nedala kúpiť tento raz ani predražená voda za 2 eura).
Keďže vodič bol Poliak, prehovorila som na neho slušne po slovensky, následne nato anglicky, nemecky, francúzsky a taliansky, no on odsekol "POLSKA" a tváril sa, že nerozumie. Ukázal na staničné wc pre handicapovaných (ktoré bolo zamknuté, logicky) a povedal "VOTER"...
Takto si predstavujete kvalitu služieb? Aby na medzinárodnej linke premával drzý ignorant? Taktosi predstavujete pohodlnú cestu autobusom?
Vyžadujem finančné odškodnenie a ZAMYSLENIE SA NAD VÝBEROM ZAMESTNANCOV (najmä čo sa týka poľských vodičov).
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Jestliže služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě je možné ji reklamovat. Společnost má povinnost reklamace vyřizovat. Na vyřízení reklamace je stanovena obecně 30denní lhůta.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti FlixBus CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://help.flixbus.com/s/contact-us?language=cs.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.