Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 11. 5. 2015 byl operátorovi dle Všeobecných podmínek doručen email s výpovědí a zaregistrován pod č. 9721 (automatická odpověď systému). Do dnešního dne, tzn. 24. 5. 2015, mi nebylo sděleno ČVOP číslo pro přechod k jinému operátorovi ani jakýkoli jiný důvod pro jeho nevydání. Urgence proběhly 4x telefonicky s příslibem rychlého řešení a i přes jiné el. Kanály – např. Facebook, taktéž bez jakéhokoli efektu. Nevím, kdy se dočkám ČVOP, nejsem vázán žádnou výpovědní lhůtou a smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. V současné době využívám tarif „SEKUNDOVKA“ od výše zmíněného operátora City Mobile a faktury by měly být všechny uhrazeny. Zaslal jsem i stížnost na ČTÚ s podobným textem.
Tarif Sekundovka
vydání ČVOP
|
Tweet |
Opouštěný operátor nesmí zákazníkovi bránit v přenesení čísla tím, že odmítne poskytnout ČVOP. Opatření obecné povahy č. OOP/10/10.2012-12 vydané Českým telekomunikačním úřadem, které stanoví podmínky pro realizaci přenosu telefonních čísel, zakazuje operátorům jednání, které by narušilo rychlost, bezpečnost a plynulost procesu přenesení telefonního čísla. Zároveň ukládá opouštěnému a přijímajícímu poskytovateli služby povinnost vzájemné spolupráce při procesu přenášení čísla.
Jedinou povinností žadatele o přenos je vypořádat své závazky u dosavadního operátora. K tomu je třeba provedení právního úkonu směřujícího k ukončení poskytování služby.
Výpověď smlouvy a způsob ukončení závazku se řídí smluvním ujednáním, popřípadě obchodními podmínkami. Pokud byla u stávajícího operátora takto stanoveným postupem platně podána výpověď, je možné se obrátit s žádostí o změnu poskytovatele služby na přejímajícího operátora. Lhůta pro přenesení telefonního čísla pak činí 4 dny. Odmítá-li operátor vydat ČVOP spotřebiteli, měl by si tuto informaci vyžádat přijímající poskytovatel.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.