Společnost


City mobile s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6837Průtahy při odchodu od virtuálního operátora City Mobile - výpověď

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2015, před 10 lety

Tomáš Klapka

Znění stížnosti

Dne 11. 5. 2015 byl operátorovi dle Všeobecných podmínek doručen email s výpovědí a zaregistrován pod č. 9721 (automatická odpověď systému). Do dnešního dne, tzn. 24. 5. 2015, mi nebylo sděleno ČVOP číslo pro přechod k jinému operátorovi ani jakýkoli jiný důvod pro jeho nevydání. Urgence proběhly 4x telefonicky s příslibem rychlého řešení a i přes jiné el. Kanály – např. Facebook, taktéž bez jakéhokoli efektu. Nevím, kdy se dočkám ČVOP, nejsem vázán žádnou výpovědní lhůtou a smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. V současné době využívám tarif „SEKUNDOVKA“ od výše zmíněného operátora City Mobile a faktury by měly být všechny uhrazeny. Zaslal jsem i stížnost na ČTÚ s podobným textem.


Produkt

Tarif Sekundovka


Požadované řešení

vydání ČVOP


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2015 16:11, před 10 lety

Opouštěný operátor nesmí zákazníkovi bránit v přenesení čísla tím, že odmítne poskytnout ČVOP. Opatření obecné povahy č. OOP/10/10.2012-12 vydané Českým telekomunikačním úřadem, které stanoví podmínky pro realizaci přenosu telefonních čísel, zakazuje operátorům jednání, které by narušilo rychlost, bezpečnost a plynulost procesu přenesení telefonního čísla. Zároveň ukládá opouštěnému a přijímajícímu poskytovateli služby povinnost vzájemné spolupráce při procesu přenášení čísla.

Jedinou povinností žadatele o přenos je vypořádat své závazky u dosavadního operátora. K tomu je třeba provedení právního úkonu směřujícího k ukončení poskytování služby.

Výpověď smlouvy a způsob ukončení závazku se řídí smluvním ujednáním, popřípadě obchodními podmínkami. Pokud byla u stávajícího operátora takto stanoveným postupem platně podána výpověď, je možné se obrátit s žádostí o změnu poskytovatele služby na přejímajícího operátora. Lhůta pro přenesení telefonního čísla pak činí 4 dny. Odmítá-li operátor vydat ČVOP spotřebiteli, měl by si tuto informaci vyžádat přijímající poskytovatel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2015 09:17, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.