Počet nahlášených stížností: | 120 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý deň, mojej mamine stále posielate už vyše roka zásielky s tým, že vyhrá 21 000 eur - 25 000 eur. Popritom si od Vás už dlho nič neobjednala a keď ste jej raz poslali dopis posledná šanca a mamina si nič neobjednala, poslali ste dopis znovu, že je celoštátny výherca. Dokonca, keď si aj nič neobjednala, napísala Vám, že keď jej tú výhru pošlete,potom si objedná. Dôrazne Vás žiadam,aby ste jej už nič neposlali, Lebo klamete,zavadzate a týmto spôsobom zneužívate osobné údaje, čo je trestné. Ďakujem.
Obťažovanie, zavádzanie, klamanie
Neposielat zásielky, vymazať údaje, trestné stíhanie.
|
Tweet |
Nabídka výhry vázaná na nákup zboží je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 2 k zákonu o ochraně spotřebitele. Jedná se totiž o agresivní obchodní praktiku dle § 5b zákona o ochraně spotřebitele, která může zásadním způsobem pozměnit chování spotřebitele tak, že se rozhodne k nákupu, který by za jiných okolností neudělal.
Spotřebitel se může v tomto případě obrátit s podnětem na Českou obchodní inspekci, která vykonává dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele. Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti BEAUTY LINE s.r.o., Na okruhu 488/27, Praha 142 00.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.