Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 7.7.2023 jsem šla na autobus č. 202 na autobusovou zastávku Riviéra. Řidič měl na ceduli napsáno 316 a ještě k tomu odjel o dvě minuty dřív. Jednalo se o spoj v 7:28. Na zastávce se mnou čekali ještě další lidé.
Nechci žádnou náhradu, jen by měli řidiči dodržovat jízdní řády.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře (zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu).
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.