Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Zrušili mi moji předplacenou kartu , kterou jsem užívala přes 15 let a to jen z důvodu ? Ze jsem si zapomněla dobít kredit. O Zrušení jsem vůbec nevěděla jelikoz se nacházím v zahraničí. Číslo bylo deaktivivano minuly měsíc , tudíž neuvedla ani nějak dlouhá doba . Moc jsem zadala na obnovení čísla a nabízela jsem ze ihned bych si i zřídila paušál ale potřebuji svoje původní číslo na což mi bylo řeceno, ze to možné není . Přitom číslo jsme. Ema vyloženě aktivní na svůj ibra kdy průkaz , a nevidím žádný důvod , proč by to nemělo jít a hlavně nabízím, ze si zřídit paušál . Stejný problém měla moje kamarádka a to měla deaktivavane číslo 3 měsíce a bez problému ji ho z oči aktivovali. Jsem moc zklamaná a opravdu nechápu , ze se s tim nedá nic dělat .
O obnovení sim karty
|
Tweet |
Platnost předplacené karty je podle informací uvedených na webu společnosti 12 měsíců od posledního dobití. Když během této doby spotřebitel alespoň jednou kartu nedobije, karta se zablokuje a telefonní číslo může být znovu použito na jiné kartě. O blížícím se konci platnosti karty a nutnosti dobít si kredit by měl být spotřebitel předem informován SMS zprávou.
Pokud spotřebitel nebyl předem informován o nutnosti dobití kreditu a spotřebitel nenabil kartu včas a došlo tak k zablokování telefonního čísla, mohl by dle našeho názoru spotřebitel požadovat navrácení do původního stavu a tedy obnovení telefonního čísla i se zbylým kreditem.
Pokud však byl spotřebitel řádně a včas informován a přesto kredit nedobil, domníváme se, že zrušení telefonního čísla je možné. Společnost by v takovém případě neměla povinnost telefonní číslo obnovit, avšak z důvodu zachování dobrých vztahů tak může učinit.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
děkuji za Váš podnět. Pokud není předplacená SIM dobita déle jak 12 měsíců, dochází k její deaktivaci - předtím zákazníkovi zasíláme opakovaně upozorňující SMS.
Rád se na Vaše nastavení blíže podívám, doplňte mi prosím do sekce neveřejných údajů Vaše telefonního číslo a výrobní číslo SIM pro ověření.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media O2
Dobrý den,
telefoní číslo je: ***
výrobní číslo SIM je: ***
Dobrý den,
děkuji za doplnění. Uvedené číslo je zrušeno od 14.06.2023, jelikož nebylo dobito déle jak 12 měsíců.
SMS s informací o nutnosti dobít SIM Vám byla zaslána opakovaně 23.04.2023, 30.04.2023, 07.05.2023 a 13.05.2023.
Bohužel zrušení číslo již není možné znovu aktivovat jako předplacenou kartu.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Bohužel číslo zprostředkovatel obnovit nemůžu tudíž jsme přišla o číslo, které již 15 let užívám jen z důvodu , ze nebyla dobita předplacené karta. Velmi smutné , ze taková velká společnost nemůže obnovit telefoni číslo , který u ni uživatel užívá již přes 15 let .
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.