Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68397Špatné informace od delegátky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2023, před rokem

Pavel Ranuša

Znění stížnosti

Po příletu do Turecka jsem zjistil že můj kufr měl urvané kolečko a celý popraskany hned po zjištění jsem o tom informoval delegátku od té mi bylo řečeno že kufr mám reklamovat po příletu zpět do Prahy a tam mi paní na reklamaci řekla že to je chyba delegátky že kufr jsem měl reklamovat už v Turecku na letišti.
Poté nám řekla že místní trhy se nachází hned u MCDONALD'S na kruhovém objezdu a ty byli ještě 10 minut pěšky od zmíněného místa.


Produkt

T-class


Požadované řešení

Proplacení kufr nebo výměna toto byla chyba že strany delegátky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2023 13:45, před rokem

Delegátka by měla být spotřebitelům v podobných situacích k dispozici a měla by být schopna jim poskytnout radu, jak správně postupovat. Podle § 2913 občanského zákoníku platí, že poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně nebo i osobě, jejímuž zájmu mělo splnění ujednané povinnosti zjevně sloužit.

Podle § 2951 platí, že se škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Ohledně vzniklé situace je tak vhodné kontaktovat společnost, a žádat náhradu vzniklé škody. Společnost je možné kontaktovat telefonicky na čísle 255 787 000 nebo e-mailem na info@fischer.cz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2023 14:03, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.