Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#6841Třítýdenní zpoždění dopisů a dávání dopisů do cizích schránek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2015, před 10 lety

MIchaela Hrachová

Znění stížnosti

24.4. byl odeslán dopis z Německa na Kindergeld. Odpovědět jsem měla do 8.5. ale dopis mi byl doručen až 14.5. Můžete mi tedy vysvětlit, kde se dopis zdržel, když 27.4. přešel hranice? Kvůli vám se mi zdrží vyplacení což je přes 4000 eur. A to nemluvím o tom že mi byl poslán dopis z finančního úřadu z weidenu, už před 14 dny a dopis opět nikde, je to skrz daně, což potřebuji, ostatní co dělají ve stejné firmě už dopis obdrželi minulí týden. Jak mi toto vysvětlíte? Prostě Černošínská pošta neplní své povinnosti. A to nemluvím o tom jak lidi nachází svou poštu u sousedů a podobně. Chci vás požádat o vysvětlení, proč někdo dostane dopis včas jak má a já své ani neobdržím a nebo s velkým zpožděním. Což pro mě znamená objíždění úřadu, což není levná záležitost. Doufám, že s tím něco uděláte a potrestáte lidi co to způsobují. S pozdravem Hrachová


Požadované řešení

Chci své dopisy dostávat včas!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2015 11:02, před 10 lety

Pokud byla zvolena služba s deklarovaným datem dodání, mohla by pošta za škodu odpovídat, pokud by škody byly nutným následkem porušení povinnosti. Pokud nebylo dohodnuto datum doručení, pošta je povinna plnit v době přiměřené.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.