Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68420Elektronická jízdenka Kyjev- Praha

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2023, před rokem

Michaela Silbernáglová

Znění stížnosti

Zakoupená jízdenka Kyjev - Praha. Tři dny před odjezdem přišel mail:"Dobrý den, z kapacitních důvodů nebylo možné zajistit jízdenky na Váš spoj 13. 7. Kyjev-Přemyšl. Jízdné za zrušenou část cesty vám bude nahráno na na konto Vaší jízdenky. Využijte prosím jiný spoj. Část Přemyšl - Praha zůstává nadále platná. V případě, že si přejete jízdenku zrušit celou, neváhejte nás kontaktovat. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení. Váš RegioJet"

Jízdenka byla zakoupena tatínkovi, který je onkologicky léčený a jednou měsíčně musí pravidelně přijíždět na injekci !!! Pokud nedorazí v zakoupeném termínu, tak to naruší jeho léčbu.

Jak je možné, že prodáváte jízdenky, které nemáte nakoupené. Je to velice nespolehlivé a neseriózní.


Požadované řešení

Prosím, o zajištění nakoupené jízdenky. Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2023 14:36, před rokem

V tomto případě se zřejmě jedná o odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího, které je možné pouze ze zákonem stanovených důvodů nebo dohodou mezi stranami.

Podle § 1764 občanského zákoníku platí, že změní-li se po uzavření smlouvy okolnosti do té míry, že se plnění podle smlouvy stane pro některou ze stran obtížnější, nemění to nic na její povinnosti splnit dluh.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2023 14:38, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.