Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Vlakem do Budapešti z Kolína, vše probíhalo téměř na čas, pár minut zpoždění. Na cestě tam 5.7.2023, EC 277, odjezd 10.22. Půl hodiny před Budapeští jsme byli, bez jakéhokoliv vysvětlení, přesazeni do zřejmě osobního vlaku, kde nebylo téměř žádné místo na zavazadla, vlak stavěl co 3minuty v každé stanici, toalety zamčené a zpoždění více jak hodinové.
Cesta zpět z Budapešti, EC 274, odjezd 13:29, zakoupené navíc místenky. Místenky nám byly přiděleny do vagonu č. 363, do vagonu, který jezdil ještě někdy v minulém století jako standardní rychlík, tzn. bez klimatizace a v 35°C horku je to opravdu velký zážitek. Nechápu, jak mohou být lístky stejně drahé jako pro ty, kteří mají místenku přidělenou ve vagonu s klimatizací a funkční wifi.
Naprostá katastrofa.
EV
Vlak Kolín - Budapešť Nyugati EC 277, odjezd 10:22, Vlak Budapešť Nyugati - Kolín EC 274, odjezd 13:29
minimálně by měla být alespoň vrácena část platby za lístky z důvodu neadekvátních nabízených služeb.
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.