Počet nahlášených stížností: | 712 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 23 |
Vážení,
Rád bych se s Vámi podělil o své zklamání a nespokojenost s nedostatečným servisem, který jsem obdržel od AAA AUTO. Dne 20. června 2023 jsem na vaší pobočce v Brně zakoupil automobil, avšak od té doby mi nebyl dodán technický průkaz, který jste mi slíbili doručit do 10 pracovních dnů. Dnes je již 10. července 2023 a přestože jsem 5x upozorňoval na tuto situaci, stále jsem neobdržel žádnou odpověď ani vysvětlení.
Během mého nákupu jsem byl také informován, že abych mohl koupit automobil, musím zakoupit Doplňkový zákaznický servis, přestože jsem o to vůbec nestál. Přesto jsem byl přinucen zaplatit dalších 4999 Kč za tento servis, že je povinný. Doma jsem pak zjistil, že povinný není. Myslím si, že tato praxe je neetická a představuje zbytečnou finanční zátěž pro zákazníky.
Vzhledem k výše uvedené situaci bych rád požádal o okamžité vyřešení této záležitosti. Očekávám, že mi budou vráceny peníze, které jsem zaplatil za Doplňkový zákaznický servis, který jsem si nevyžádal ani nepotřeboval. Také bych rád obdržel technický průkaz, který je nezbytný pro správný provoz vozidla a který mi byl slíben při koupi automobilu. Bylo mi řečeno, že ho musím přepsat do 10 dnů, ale už je to 20 dnů a stále ho nemám u sebe.
Dále bych chtěl zdůraznit, že jsem byl s celým průběhem nákupu a jednáním vašich zaměstnanců značně nespokojen. Věřím, že jako renomovaná společnost, AAA AUTO, můžete poskytnout lepší servis svým zákazníkům a zajistit, aby byly jejich potřeby a očekávání naplněny.
V případě, že nebudu obdržet odpověď na tuto stížnost ani žádné uspokojivé řešení do 14 dnů od obdržení této zprávy, budu nucen zvážit podání žaloby a kontaktovat příslušné regulační orgány.
Doufám, že se tato situace vyřeší co nejdříve a že budu moci spoléhat na vaši profesionální a rychlou reakci. Děkuji za pochopení.
S pozdravem,
Štipčák
Chevrolet Cruze 2011, 218872 km
Okamžité doručení technického průkazu k zakoupenému vozidlu. Prosím, zajistěte, aby mi byl průkaz doručen co nejdříve, abych mohl legálně a bezproblémově provozovat automobil.
Okamžité vrácení částky 4999 Kč, kterou jsem byl nucen zaplatit za Doplňkový zákaznický servis. Opakuji, že jsem tento servis nechtěl a nevyužil jsem ho v žádném ohledu. Očekávám plnou refundaci této částky na můj bankovní účet nebo v hotovosti.
Omluvu za neuspokojivé jednání a neetickou praxi při vyžadování zakoupení Doplňkového zákaznického servisu. Tato situace mi způsobila značné nepohodlí a finanční ztráty. Doufám, že uznáte neadekvátnost této praxe a budete se snažit zabránit opakování podobných situací v budoucnosti.
|
Tweet |
Pokud prodávající tvrdil, že sjednání zmiňovaného doplňkového zákaznického servisu je třeba potřeba ke koupi vozidla, ačkoliv tomu tak ve skutečnosti nebylo, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku podle § 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Dále by se mohlo jednat o uvedení spotřebitele v omyl podle § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, podle kterého platí, že pokud někdo jednal v omylu o rozhodující okolnosti a byl-li v omyl uveden druhou stranou, je právní jednání neplatné. Spotřebitel by tedy mohl namítat neplatnost uzavřené smlouvy (ohledně doplňkové služby, nikoliv ohledně samotné kupní smlouvy na automobil).
V § 8 odst. 2 zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích je uvedeno, že žádost o zápis změny vlastníka silničního vozidla se podává do 10 pracovních dnů ode dne převodu vlastnického práva k silničnímu vozidlu.
Zápis změny se provádí bezodkladně (zpravidla na počkání), ve složitějších případech do 30 dnů.
Podle § 10 odst. 2 předá obecní úřad obce s rozšířenou působností po provedení úkonů stanovených v zákoně technický průkaz silničního vozidla, osvědčení o registraci silničního vozidla a popřípadě tabulky s přidělenou registrační značkou nově zapsanému vlastníkovi nebo provozovateli silničního vozidla.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Štipčáku,
věc jsem prověřovala a mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové se s Vámi ohledně řešení Vaší záležitosti již spojili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Dobrý den, technicky průkaz mi došel po měsíci a na těch 5000 nikdo nereaguje, poprosím o vracení.
Děkujeme za informaci.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby se mohla vyjádřit k vrácení částky za servis, u kterého byl (dle popisu) spotřebitel uveden v omyl.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vážený pane Štipčáku,
Vaši záležitost jsem opětovně prověřovala s kolegy a mám informaci, že Vám byla nabídnuta kompenzace formou paliva. Prosím dejte vědět, zda jste byl s kompenzací spokojen.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Nechci žádný palivo, chci vrátit peníze, které jsem platil. Myslím, že mám na to právo.
Děkujeme stranám za reakce.
S ohledem na výše uvedené přeřazujeme stížnost na společnost, aby mohla reagovat na zpětnou vazbu spotřebitele ohledně spokojenosti s kompenzací.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat.
Tímto žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.