Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Musím se podělit o to, co jsem poslední týden zažil s tímto telefoním operátorem.
U T - mobile jsem byl řadu let a platil jsem nemalé peníze za neomezený tarif. Byl jsem rád za to, že jsem u takového spolehlivého operátora, i když sem tam mi prostě vypadla data (údajně neomezená).
Na začátku července jsem odletěl na měsíc do Portugalska, kde jsem hned druhé den přišel o mobil, včetně simkarty. Díky tomuto nešťastnému incidentu jsem byl i bez bankovní identity, bez možnosti kontrolovat finanční tok mých vlastních peněz, jelikož veškeré online klíče a bankovní appky a identity byly právě na onom mobilu, spárované s oním číslem.
Týden na to (aktualizace: zítra) měla přijet kamarádka s přítelem za námi. Tudíž jednoduché řešení - koupí mi v ČR mobil a přivezou fyzicky novou simkartu, vždyť když dáte někomu přeci plnou moc, tak za vás může i OP vyzvednout.
*** Č.1. Toto ale se netýká T mobilu. Ani s ověřenými podpisy, ani s plnou mocí z datovky atd. - nic, nikomu fyzicky simku needají.
Druhá možnost -eSIMKARTA z aplikace --> dostanu se do appky "Můj T mobile" a bude.
*** Č.2 Ale já se tam prostě nedostanu... Jen proto, že si nepamatuju přihlašovací jméno. Pardon, vždycky, x let, jsem se přihlašoval prostě přes otisk prstu nebo klíčem na mobilu. Při telefonování mi bylo řečeno, že když jim řeknu heslo pro komunikaci, tak se tyto údaje dozvím a společně se so "Můj T mobile dostaneme".
*** Č. 3 Nestalo se tak. Dokonce 3 operátoři ze 6 mi podali tuto nepravdivou informaci. K vašim vlastním přihlašovacím údajům se prostě nikdo nedostane, ani samotný operátor, zvlíštní...
Musel jsem se obrátit na ambasádu. Jakmile paní z ambasády zatlačila na operátora, najednou mi bylo řečeno, že je ještě jedna možnost...
KONEČNĚ POMOC?
"Kamarádka Vám koupím novou jakoukoliv simku v ČR. Vy pak zavolejte, řekněte nám heslo pro komunikaci k Vašemu starému číslu a my Vám přepíšeme staré číslo na novou simkartu. Přiveze jí kamarádka do Portugalska a zde aktivujte vložením do nového mobilu"
*** - to jste mi to *** nemohli říct mnohem dřív než po týdnu v nervech? Hlavně že 6 operátorů má 6 svých verzí o tom jak něco můžete, něco nemůžete. Je to možné, není to možné. Jde to, nejde to.
PONAUČENÍ
Jdi tam, kde ti nabídnou pomoc. Kdyby totiž nevyšla varianta se simkou, nabídl mi pomoc Vodafone s úplně jednoduchou myšlenkou.
Dekuji tímto celému *** T mobilu, že mě nechal na holičkách v Portugalsku.
Bylo to krásné, bylo to dlouhé a bylo toho dost, sbohem a šáteček.
Ukončení smlouvy, přejít k jinému operátorovi
|
Tweet |
Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli sděleno, že po uvedení hesla bude možné přihlášení do aplikace, mělo se tak skutečně stát.
Pro ukončení účastnické smlouvy je třeba zaslat písemnou žádost o ukončení společnosti. Žádost je možné doručit těmito způsoby:
- prostřednictvím kontaktního formuláře,
- zasláním na adresu T‑Mobile a.s., Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4, nebo
- v T‑Mobile prodejně.
Žádost přitom musí obsahovat ukončované telefonní číslo/číslo služby, informaci, zda spotřebitel požaduje ukončit smlouvu předčasně a jméno majitele smlouvy a vlastnoruční podpis.
Smlouvu bez závazku společnost spotřebiteli ukončí s výpovědní dobou 30 dnů ode dne doručení výpovědi a smlouvu se závazkem k datu uplynutí závazku.
V případě požadavku na předčasné ukončení bude spotřebiteli smlouva v závazku ukončena s výpovědní dobou 30 dnů ode dne doručení výpovědi.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.