Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobry den,dne 1.10.2014 jsem si u jmenovane firmy zakoupila pristroj tablet Apple ipad mini 16gb Wifi space Gray,za castku 7000 pri nakupu zbozi mi byla nabidnuta pojistka proti poskozeni s tim ,ze bud mi pristroj opravi nebo automaticky vydaji novy .Celkem jsem tedy zaplatila cca 8000kc..Pri placeni pojistky mi nebyli predlozeny zadne podminky prodeje tykajici se pojistky.Nyni pri uplatneni pojistky /praskly display,jinak normalne funkcni pristroj/ mi byl zaslan dobropis ,kde mi bylo receno ze pristroj je neopravitelny? , a ze pro me nemaji adekvatni nahradu,tudiz mi vyplaceji castku 5800, tedy o 2 200 mene.Nechapu z jakeho duvodu jsem zaplatila pojistku ,kdyz firma neni schopna muj pristroj opravit,nehlede na to ze stejny kus nabizeji dal ve svych obchodech... s pozdravem REinerova
Tablet Apple Ipad mini16GB Wifi Space Gray,ser.cislo SF7PLQ470FP84
vymenit zbozi popripade vratit penize
|
Tweet |
Pojištěným se spotřebitel stává zakoupením zboží od společnosti Alza.cz včetně pojištění za podmínky, že zaplatil kupní cenu, zboží řádně převzal, uhradil poplatek za pojištění a od smlouvy v zákonné 14 denní lhůtě neodstoupil. Zakoupením pojištění věci a zaplacením poplatku za pojištění vyjadřuje spotřebitel souhlas s rámcovou pojistnou smlouvou a podmínkami pojištění, které jsou pro něj dostupné v rámci nabídky pojištění na internetových stránkách společnosti.
Způsob vyplácení pojistného plnění vychází ze znění pojistných podmínek platných ke dni uzavření kupní smlouvy.
Pojistná smlouva stanoví, že pokud je kalkulace autorizovaného servisu na diagnostiku a opravu vyšší než 70 % pořizovací ceny věci anebo je oprava zcela nemožná, pojištěný autorizovanému servisu uhradí náklady za diagnostiku a tyto náklady následně nárokuje u pojistitele.
Vznikne-li pojištěnému nárok na pojistné plnění, pojistitel po náležitém zhodnocení rozsahu poškození věci uhradí pojištěnému náklady za diagnostiku zboží, jehož oprava byla vyhodnocena jako neúčelná nebo nemožná, a nelze-li věc vyměnit, vyplatí pojištěnému pojistné plnění odpovídající výši časové ceny věci.
Časová cena věci je cena, kterou měla věc v okamžiku vzniku pojistné události. Časová cena věci se určí tak, že se od kupní ceny věci odečte 2 % z této kupní ceny za každý započatý měsíc od data zakoupení věci.
K vyplacení časové ceny věci by však pojistitel neměl přistoupit, pokud lze věc vyměnit, neboli dle znění pojistných podmínek "nabídnout pojištěnému Věc, jejíž vlastnosti/parametry by odpovídaly poškozené Věci".
Dobrý den,
s paní Reinerovou jsme situaci dořešili k její spokojenosti výměnou tabletu, který si zákaznice již i 30.5.2015 vyzvedla.
S pozdravem
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Prosíme spotřebitelku, aby potvrdila informaci společnosti o tom, že došlo k dosažení dohody, a stížnost z tohoto důvodu případně uzavřela.
Ano mohu potvrdit, ze diky port. Vase stiznosti.cz byla cela zalezitost doresena k me spokojenosti , byla mi uznana vymena..Je smutne, ze Alza nebyla schopna ani po nekolika emailech mi vyjit vstric a urcite zde uz nikdy nenakoupim.Vaemi portalu jeste jednou dekuji, mohu jen doporucit.Reinerova