Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#6844Pojištění zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2015, před 10 lety

Isabela Reinerova

Znění stížnosti

Dobry den,dne 1.10.2014 jsem si u jmenovane firmy zakoupila pristroj tablet Apple ipad mini 16gb Wifi space Gray,za castku 7000 pri nakupu zbozi mi byla nabidnuta pojistka proti poskozeni s tim ,ze bud mi pristroj opravi nebo automaticky vydaji novy .Celkem jsem tedy zaplatila cca 8000kc..Pri placeni pojistky mi nebyli predlozeny zadne podminky prodeje tykajici se pojistky.Nyni pri uplatneni pojistky /praskly display,jinak normalne funkcni pristroj/ mi byl zaslan dobropis ,kde mi bylo receno ze pristroj je neopravitelny? , a ze pro me nemaji adekvatni nahradu,tudiz mi vyplaceji castku 5800, tedy o 2 200 mene.Nechapu z jakeho duvodu jsem zaplatila pojistku ,kdyz firma neni schopna muj pristroj opravit,nehlede na to ze stejny kus nabizeji dal ve svych obchodech... s pozdravem REinerova


Produkt

Tablet Apple Ipad mini16GB Wifi Space Gray,ser.cislo SF7PLQ470FP84


Požadované řešení

vymenit zbozi popripade vratit penize


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2015 15:33, před 10 lety

Pojištěným se spotřebitel stává zakoupením zboží od společnosti Alza.cz včetně pojištění za podmínky, že zaplatil kupní cenu, zboží řádně převzal, uhradil poplatek za pojištění a od smlouvy v zákonné 14 denní lhůtě neodstoupil. Zakoupením pojištění věci a zaplacením poplatku za pojištění vyjadřuje spotřebitel souhlas s rámcovou pojistnou smlouvou a podmínkami pojištění, které jsou pro něj dostupné v rámci nabídky pojištění na internetových stránkách společnosti.

Způsob vyplácení pojistného plnění vychází ze znění pojistných podmínek platných ke dni uzavření kupní smlouvy.

Pojistná smlouva stanoví, že pokud je kalkulace autorizovaného servisu na diagnostiku a opravu vyšší než 70 % pořizovací ceny věci anebo je oprava zcela nemožná, pojištěný autorizovanému servisu uhradí náklady za diagnostiku a tyto náklady následně nárokuje u pojistitele.

Vznikne-li pojištěnému nárok na pojistné plnění, pojistitel po náležitém zhodnocení rozsahu poškození věci uhradí pojištěnému náklady za diagnostiku zboží, jehož oprava byla vyhodnocena jako neúčelná nebo nemožná, a nelze-li věc vyměnit, vyplatí pojištěnému pojistné plnění odpovídající výši časové ceny věci.

Časová cena věci je cena, kterou měla věc v okamžiku vzniku pojistné události. Časová cena věci se určí tak, že se od kupní ceny věci odečte 2 % z této kupní ceny za každý započatý měsíc od data zakoupení věci.

K vyplacení časové ceny věci by však pojistitel neměl přistoupit, pokud lze věc vyměnit, neboli dle znění pojistných podmínek "nabídnout pojištěnému Věc, jejíž vlastnosti/parametry by odpovídaly poškozené Věci".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.6.2015 13:04, před 10 lety

Dobrý den,

s paní Reinerovou jsme situaci dořešili k její spokojenosti výměnou tabletu, který si zákaznice již i 30.5.2015 vyzvedla.

S pozdravem

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2015 13:17, před 10 lety

Prosíme spotřebitelku, aby potvrdila informaci společnosti o tom, že došlo k dosažení dohody, a stížnost z tohoto důvodu případně uzavřela.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.6.2015 02:16, před 10 lety


Isabela Reinerova

Ano mohu potvrdit, ze diky port. Vase stiznosti.cz byla cela zalezitost doresena k me spokojenosti , byla mi uznana vymena..Je smutne, ze Alza nebyla schopna ani po nekolika emailech mi vyjit vstric a urcite zde uz nikdy nenakoupim.Vaemi portalu jeste jednou dekuji, mohu jen doporucit.Reinerova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.