Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#68456Zablokované účty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2023, před rokem

Sára Galbavá

Znění stížnosti

Už nevím, jak to je dlouho. Měla jsem na Vinted aplikaci svůj účet, který šlapal jako hodinky. Jednou jsem ho půjčila kamarádce, protože chtěla nahrát pár fotek věcí co má na prodej. Po té co se přihlásila mi přišlo oznámení, že je můj účet zablokovaný z důvodu „připojeno na mnoha zařízení.” Nevím jaké je maximum na kolik zařízeních můžu být připojená. Dost mě to zklamalo a chtěla jsem si založit další účet jelikož Vinted je moje úchylka. Bohužel, přišlo oznámení, že už mám založeno vícero účtů. Ráda bych si smazala ty staré, ale nevím jak, když mě to nechce pustit nebo je nějak odblokovat.


Požadované řešení

Chci odblokovat aspoň jeden účet a nebo je smazat, abych si mohla založit úplně nový, který bude fungovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2023 15:41, před rokem

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že společnost Vinted se zavazuje provádět pouze taková omezení nebo blokace, které zohledňují přiměřené zájmy uživatelů a jsou přiměřené daným okolnostem, zejména porušení či porušením, kterých se uživatel dopustil.

Společnost Vinted může uživatelský účet omezit, popř. zablokovat poté, co o tom uživatele písemně a v dostatečném předstihu informovala, jestliže daný uživatel poruší podmínky společnosti, pravidla katalogu nebo pravidla fóra.

Dále je zde uvedeno, že bez ohledu na výše uvedené může společnost Vinted omezit, popř. zablokovat uživatelský účet s okamžitou platností a bez předchozího upozornění či varování v případě, že uživatel používá identitu jiného uživatele nebo osoby.

V případě, že společnost Vinted uplatní své právo výše uvedené, má dotčený uživatel možnost rozhodnutí společnosti Vinted napadnout prostřednictvím kontaktního formuláře (zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2023 15:16, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.