Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#68464Zpoždění objednavky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2023, před rokem

Oldřich Kohout

Znění stížnosti

Dobrý den, objednávku č 483 132 659
nedoodáte v avizovaný termín, což pro mne znamená velkou komplikací. Na termín dodávky jsem měl již objednaneho servisního technika a odvoz pro výrobek. Jsem invalidní důchodce a na den 11.7. nemám nikoho kdo by mne do prodejny odvezl, proto žádám aby v tento den 11.7. byla objednávka doručena na moji adresu.
Způsobili jste mi velké komplikace, což mne přesvědčilo, abych příště nakoupil u jiného obchodníka.
Oldřich Kohout


Požadované řešení

I kdyb byl výrobek zadarmo, nepokrylo by to mě komplikace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2023 12:01, před rokem

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.7.2023 19:22, před rokem

Dobrý den, děkuji za zprávu a společnosti dTest za vyjádření. Na základě tohoto případu jsme Vás již kontaktovali v rámci oddělení péče o zákazníky. Znovu se Vám za celou situaci omlouvám a jelikož je Vaše objednávka již vyřízená, ráda bych Vás požádala o uzavření případu. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.7.2023 21:04, před rokem


Oldřich Kohout

Hodnocení: