Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Dobrý den, objednávku č 483 132 659
nedoodáte v avizovaný termín, což pro mne znamená velkou komplikací. Na termín dodávky jsem měl již objednaneho servisního technika a odvoz pro výrobek. Jsem invalidní důchodce a na den 11.7. nemám nikoho kdo by mne do prodejny odvezl, proto žádám aby v tento den 11.7. byla objednávka doručena na moji adresu.
Způsobili jste mi velké komplikace, což mne přesvědčilo, abych příště nakoupil u jiného obchodníka.
Oldřich Kohout
I kdyb byl výrobek zadarmo, nepokrylo by to mě komplikace
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, děkuji za zprávu a společnosti dTest za vyjádření. Na základě tohoto případu jsme Vás již kontaktovali v rámci oddělení péče o zákazníky. Znovu se Vám za celou situaci omlouvám a jelikož je Vaše objednávka již vyřízená, ráda bych Vás požádala o uzavření případu. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Hodnocení: