Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#68478Nemožnost uplatnit službu: Změna termínu 10 dní před odletem či za velmi přemrštěné ceny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2023, před rokem

Jiří Junger

Znění stížnosti

Společnost CK Fischer, potažmo firma Der Touristik láká své klienty na možnost a garanci změny termínu zájezdu do 10 dní před odletem zdarma.
Když se však z vážných zdravotních a lékařsky doložených důvodů hlásíte o svůj nárok podle podmínek v cestovní smlouvě 11 dní před odletem, dojde ze strany CK k uměle vytvořenému účelnému protahování ověřování dostupných termínů, cen zájezdů a následné zaslání cen navýšených o 50 % oproti cenám inzerovaným.
Když se pak z vlastní urputnosti s několika obchodními zástupci z jiného oddělení konečně doberete možného volného termínu, dojde Vám vyjádření z původního oddělení, že cena uvedená prodejci neplatí a katalogová cena, která není nikde uvedena je o 50 % a více vyšší. Pracovník stále opakuje "nabídku" až nucení do storna zájezdu a uplatnění na pojišťovně se spoluúčastí.

Vše máme doloženo písemnou mailovou komunikací.

Jungerovi


Produkt
Změna termínu 10 dní před odletem


Požadované řešení

Změna dovolené za ceny, které jsou cestovní kanceláří inzerovány.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2023 16:05, před rokem

Pokud společnost uvádí, že je možné změnit termín zájezdu do 10 dní před odletem zdarma, mělo by být využití této služby spotřebiteli umožněno, pokud byly splněny všechny případné podmínky a spotřebitel o změnu požádal včas.

V opačném případě by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku podle přílohy č. 1 k zákonu č. 634/1992, o ochraně spotřebitele.

Obdobná stížnost je již řešena pod ID 67575, kde spotřebiteli bylo nakonec umožněno termín zájezdu změnit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2023 15:11, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.