Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
objedna sem si jídelní set....přišel balik v divném stavu,po rozbalení byla deska natlouklá.
hned sem urgovala e-mail,ale komunikace žádná, jen automat posílá vše dokola..automatická zpráva...že mám mít strpení.Poslala sem vše nafocené,fakturu a požádala o dopravce k vyzvednutí balíčku...je to již 14 dní...a stále žádné info.Prosím o pomac vyřešení...nejde o malou finanční částku.Děkuji PROCHÁZKOVÁ.
DODATEK
Adresa.Tuřanka1222/115,Brno 62700.
t
oto je ta adresa prodávajícího.DĚKUJI .
POŠKOZENÁ DESKA STOLU.Moderní černá sada jídelních židlí ze stolem..č.objednávky..RACZ0002562/2023
vrácení peněz.
|
Tweet |
Vhodné zabalení zboží určeného k přepravě má zajistit prodávající. Není-li dopravcem stanoveno jinak, má prodávající povinnost zboží zabalit podle zvyklostí s ohledem na jeho povahu. Prodávající tak odpovídá za stav zakoupeného zboží až do okamžiku převzetí kupujícím. Pokud by tedy došlo k poškození zboží způsobené přepravcem, jde na vrub prodejce. Spotřebitel následně může zboží reklamovat klasicky v e-shopu, kde jej zakoupil, nebo od smlouvy do 14 dnů odstoupit.
O poškození zásilky by spotřebitel měl informovat jak prodávajícího, tak přepravní společnost. Prodávající v každém případě musí prokázat, že zboží bylo doručeno bez vad. Spotřebitelům doporučujeme dokumentovat rozbalování balíků, aby se vyhnuli případným potížím s reklamací.
Více informací ohledně poškození zboží během přepravy nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-9163/co-muzete-delat-se-zbozim-poskozenym-pri-preprave.
Pokud prodávající se spotřebitelem nekomunikuje, může spotřebitel zboží zaslat sám na uvedenou adresu, případně na adresu sídla společnosti: Szugló utca 130, H-1141 Budapest, Maďarsko.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Maďarsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.