Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#6848Mobil z reklamace přišel mechanicky poškozen

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2015, před 10 lety

Petr Albrecht

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 12.5.2015 jsem dávala na reklamaci svůj mobilní telefon do společnosti Electro World v Plzni v OC Olympia kvůli vadnému reproduktoru. Po zhruba dvou týdnech mi přišla SMS že mam reklamaci vyřízenou a můžu si pro telefon přijít. Při přebírání od pracovníka prodejny jsem si všimla, že čočka na zadním fotoaparátu je prasklá a když to prodejce zkoumal a tlačil prstem na tu čočku, tak ji praskl úplně. A tak jsem telefon odmítla převzít a cokoliv jim podepsat. Prodejce sám pořádně nevěděl jak problém řešit a říkal, že mi to může poslat zpět technikovi a nebo ať si počkám na nadřízeného, který má přijít odpoledne a s tím se dohodnu. Když jsem se odpoledne stavila, tak nadřízený tam prý stále nebyl. Mam nějakou možnost, jak problém vyřešit, aniž bych musela čekat opět několik týdnů a být tak celou dobu bez telefonu? Je možné v tomto případě odstoupit od kupní smlouvy, když mi telefon mechanicky poškodili? Reklamaci mají označenou jako vyřízenou, takže předpokládám že už neběží 30ti denní lhůta na vyřízení a tak jim teoreticky nic nebrání, když je nechám poslat telefon do servisu, aby ho tam měli třeba i déle jak měsíc.


Produkt

Mobilní telefon LG P700 Optimus L7


Požadované řešení

Výměna za nový kus nebo odstoupení od kupní smlouvy a vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2015 14:37, před 10 lety

Spotřebitelka reklamovala telefon u prodejce a předala jej k provedení záruční opravy. Při převzetí z reklamace však zjistila, že telefon je poškozený. Pro tento případ stanoví zákon nárok poškozeného žádat náhradu škody na převzaté věci. Ustanovení § 2944 občanského zákoníku stanoví, že každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Typickým příkladem je škoda vzniklá na věci převzaté k opravě či k reklamaci. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci. Za škodu způsobenou zaměstnanci odpovídá vždy podnikatel, se kterým spotřebitel smlouvu, jejímž předmětem je poškozená věc, uzavřel.

Pro formulaci žádosti o náhradu škody na převzaté věci může spotřebitelka využít vzor, který je volně dostupný v níže uvedeném odkazu.

www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci

Spotřebitelce doporučujeme uplatnit náhradu škody u toho, kdo věc převzal za účelem plnění závazku (prodejce). Písemná forma je vždy průkaznější. Způsobená škodu se hradí v penězích, jen pokud o to spotřebitel jako poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Pokud nedojde k dohodě o výši škody, může ji určit soud.

Vzhledem k tomu, že poškozený musí prokázat, že k poškození došlo v průběhu reklamace, bude podstatné, aby si spotřebitelka zboží při přebírání z reklamace náležitě zkontrolovala a nechala učinit záznam o zjištěném poškozený telefonu. Spotřebitelka prokazuje rovněž stav zboží při uplatnění reklamace. Reklamační protokol by mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci, pokud by vzhledem k povaze věci bylo možné předpokládat, že poškození bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.6.2015 09:03, před 10 lety

Dobrý den,

omlouváme se za způsobené komplikace. Mobilní telefon jsme zaslali opětovně do servisu a dořešili s nimi opravu výše zmíněného poškození. Zákazník si vyzvedl telefon 9.6.2015, což znamená, že jsme stihli reklamaci vyřídit v rámci 30 denní lhůty od data podání původní reklamace (12.5.2015).

S pozdravem a poděkováním za Váš podnět

Tomáš Kovářík
Service Manager firmy Electro World

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.6.2015 09:33, před 10 lety


Petr Albrecht

Hodnocení: